петак, 2. септембар 2016.

Nokti u avgustu 2016

- Kao sto sam rekla u prethodnom postu ovog tipa ( NOKTI U JULU ), potrudila sam se i spremila retrospektivu i za avgust. Nadam se da ce vam se i ovaj mjesec svidjeti, kao i prosli.



-Prvi manikir koji sam nosila u avgustu. U pitanju je lak Golden Rose, kolekcija Color Expert, boja broj 20, koji je roze boje. Na jednom noktu imam, moj omiljeni Revlon Graffiti top coat, broj 732.
On u sebi sadrzi crne i bijele tackice (sitnije i krupnije) i neke crtice (ne znam kako bih ih drugacije nazvala). Ovo mi je bio omiljeni manikir kad sam kupila Revlon top coat (prije godinu i po), i sada mi ovaj jednostavan manikir izgleda odlicno.

-Sledeci je bio ovaj jednostavan manikir. LINK ka postu. Njega sam nosila 4-5 dana i sto mi je duze bio na noktima vise mi se dopadao. Najvise mi se svidjela kombinacije sive i bordo.


-Narednih 6-7 dana na noktima sam imala Essence lak, boja broj 145 flashy pumpkin.
To je lak fluorescentno narandzaste boje, ali kamera nije mogla dobro da "uhvati" boju. Cetkica ovog laka je siroka i dosta dugacka, a lak se dosta ravnomjerno nanosi, i dobre je pigmentacije.

-Sledeci su lubenica noktiLINK ka postu. Ovo je moj omiljni manikir, sto se tice avgusta. Zanimljv je, lako se kreira a i odlican je manikir za ljeto.



-Nakon njega na red je dosao jos jedan manikir sa tackicama. LINK ka postu. Inace jako volim tufnice na noktima (moglo se primjetiti), jer mogu izgledati bas lijepo ako se boje dobro uklope. Tackice su i najjednostavniji manikir.

- Avon, Nailwear pro+, boja Naked truth. Ovaj lak sam vec opisala i rekla sta mislim o njemu u nekima od prethodnih postova. Jedan je od mojih omiljenih zbog nijanse i dugotrajnosti. Na noktima mi je bio 8-9 dana.
-Avon, Nailwear pro+, boja Innocence. Za poslednjih par dana na moru izabrala sam ovaj tamno sivi lak koji cesto nosim i zaista volim. Po mom misljunju, ovo je zimska nijansa i ni sama ne znam zasto sam je ponijela na more, ali bitnije je da je njegova dugotrajnost na noktima bila na zadovoljavajucem nivuo.
-Na kraju ovog mjeseca nosila sam jos jedan jednostavan manikir. LINK ka postu. Vec vidim da ce ovaj lak u tamno ljubicastoj nijansi biti jedan od mojih omiljenih za jesen-zimu. I to je manikir sam kojim zavrsavam avgust.



Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena