петак, 28. октобар 2016.

Nokti u septembru i oktobru 2016

- I prosla su jos dva mjeseca, i ponovo cu proci kroz manikire koje sam tokom njih kreirala i nosila. Nisam bila posebno inspirisana i vrijedna, ali tu je par manikira. Ima malo više boje, što je posledica sunčane jeseni, koja meni savršeno ogovara.

- Prvi u septembru je bio jednostavan manikir sa tufnicama i trakicama. Link ka postu. Bilo ga je lako kreirati a na noktima je izgledao zanimljivo. Ovaj manikir sam nosila 7-8 dana i poprilično sam zadovoljna njegovom dugotrajnošću.
- Sledeći je gradient manikir. Link ka postu. Ovi ombre nokti su moj favorit što se tiče septembra. Boje su se odlično uklopile. Mislim da bi ovakav manikir bio savršen za zimu.

- Posle njega je na red došao crno-bijeli manikir sa cirkonima. Link ka postu. Za ovaj manikir nemam mnogo toga da kažem, osim da je jednoličan a kombinacija boja je klasična.




-Najveći dio mjeseca sam nosila upravo ovaj lak, Golden Rose, Rich color, boja broj 35. Crna boja je krivac što je bilo manje postova i manikira.








- Prvi manikir u oktobru bio je mat manikir sa ombre tufnicama. Link ka postu. Manikir koji je zahtijevao da izdvojim najviše vremena, ali isplatilo se, i postao je jedan od mojih omiljenih manikira koje sam sama kreirala.




- Naredni je manikir sa cirkonima. Link ka postu. Za kreiranje ovog manikira bilo mi je potrbno malo više strpljenja, ali mislim da je krajnji rezultat simpatičan.

- I za kraj ova dva mjeseca imam klasičan manikir. To je crveni lak, za kojim ja u poslednje vrijeme najčešće posežem. U ovom slučaju u pitanju je lak Golden Rose, kolekcija Rich color, boja broj 23. Mislim da bilo koji crveni lak na noktima ne može loše da izgleda. 

1 comments:

beautyshapes3 је рекао...

Woooow,odusevljena noktima..Obozavam nokte isto kao i tii! :)
Can you please click on links at the end of my last post? :*
http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/10/twinkledeals-makeup-brushes-review.html#comment-form

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena