субота, 10. септембар 2016.

Jednostavan manikir sa tufnicama i trakicama

-Danas je na red dosao jos jedan jednostavan manikir za ciju izradu je potrebno izdvojiti minimalno vrijeme, a koji na noktima izgleda zanimljivo.
Ja sam izabrala pink rozu i kajsija boju. Mislim da bi se plava i zuta odlicno uklopile.







  
-Na slici lijevo se nalazi ono sto mi je bilo potrebno za ovaj manikir. Osim ovoga koristila sam: tackalicu za nokte, topcoat lak i bilo koji crni lak.
-Prvi lak je Golden Rose,Color Expert, boja broj 20. O njemu sam vec pisala u postu lubenica nokti a koristila sam ga i za gradient manikir.
-Lak u svijetlo rozoj, kajsija boji je Avon, gel shine, boja Dazzle pink. Ovaj lak potrebno nanijeti u 2 sloja. On u sebi sadrzi sitan simer koji je vidljiv na suncu. Nije gust kao neki od lakova iz iste kolekcije.

-Na noktima malog prsta i palca imam trakice za nokte koje sam narucila sa kineskog sajta. Prvo sam nanijela 2 sloja Dazzle pink laka, a zatim preko njega naizmjenicno lijepila bakarno-narandzaste i srebrne trakice. Preko njih sam stavila deblji sloj topcoat laka.
-Nokte na kojima se boje "prelivaju" sam prvo nalakirala pola-pola uzduzno,a nakon sto su se osusili tackalicom sam na suprotnim stranama, naizmjenicno nanosila svijetliju, odnosno tamniju boju.
-I na posledji nokat sam kao podlogu nanijela Golden Rose lak, zatim stavila crne tackice, a prije nego su se one osusile sam u sredini svake nanijela tackicu Dazzle pink laka. I to je sve.



Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena