среда, 27. јул 2016.

Nokti u julu 2016

   - Od sada cu na kraju svakog mjeseca (potrudicu se) u jednom postu sazeti sve manikire koje sam ja nosila u toku tog mjseca. Ovaj serial postova ce pomoci realizaciji ideje kako moj blog treba da izglda, a to je neka vrsta licnog dnevnika. Nadam se da ce vam se svidjeti ovaj tip postova i da ce vas mozda, na neki nacin inspirisati.


- U ovaj mjesec sam usla sa pink gradient manikirom. LINK ka postu. Nosila sam ga nekih nedelju dana, a onda mi je dosadio pa sam ga obrisala, mada je manikir izgledao sasvim pristojno obzirom koliko dugo je bio na mojim noktima.

- Sledeci je bio ovaj zuto-plavi koji je, po mom misljenju odlican manikir za ljetoLINK ka postu. Moram priznati da je ovaj manikir moj favorit sto se tice ovog mjeseca. A na mojim noktima je bio nepunih 5 dana, jer...


- Jer su mi stigle trakice za nokte, pa sam morala da ih iskoristim i uradim manikir sa njima. LINK ka postu. Ono sto bih vam preporucila nakon isprobavanja ovih trakica, i nosenja manikira citava 3 dana jeste da trakice fiksirate debljim slojem top coat laka, jer sam ja uradila suprotno, pa su mi se odlijepile na par mijesta.

- Slececi je manikir sa kavijarom za nokte. LINK ka postu. Meni je ovaj manikir izgledai jednostavno i elegantno, a na noktima mi je bio 4 dana.

- Za naredni manikir sam ponovo koristila trakice i cirkone za nokre. LINK ka postu. Ovim manikirom sam bila jako zadovoljna, a ova ljubicasta boja je jedna od mojih omiljenih. A ovaj manikir sam nosila nedelju dana.


- Sledeci je jos jedan gradient manikir. LINK ka postu. Mislim da je ovo najdugotrajniji manikir od svih koje sam nosila tokom jula. Ovaj prah se tesko skida i kad to zelite, a meni se nikad nije desilo da se sam oguli ili iskrza na vrhovima, samo ga treba premazati top coat lakom.
- A onda sam slomila nokat ( mali prst). Lak koji imam na noktima je Bellaoggi, boja broj 026. Ovi lakovi imaju po 11ml, a cijena im je oko 1,50e ( ne sjecam se tacno). Cetkica im je klasicna. Neki su sjajne zavrsnice, a neki mat. Mana im je sto su oni sa sjajnom zavrsnicom slabo pigmentovani ( barem one nijanse koje sam ja probala). Sto se tice ove nijanse, trebalo je namazati 3 sloja, kako bi se dobila potpuna prekrivenost.
- I poslednja boja i manikir koji sam ja nosila tokom ovog mjeseca i sa kojim ulazim u avgust jeste Golden Rose, kolekcija Rich Color, boja broj 70. To je lak zelene boje, ja bih rekla kao jabuka. Kao i svaki lak iz Rich Color kolekcije, ima 10,5ml. Cijena mu je 1,60e. I ova nijansa je jedna od mojih favorita za ovo ljeto.





- I to je sve sto se tice ovog mjeseca. Nadam se da vam se dopao ovaj tip postova i da ce ih u narednom periodu biti jos.
Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena