четвртак, 18. август 2016.

Tufnice #3


- Cao svima. Za ovaj put, kao i obicno, imam jednostavan manikir koji se lako izradjuje. Tackice, odnosno tufnice su moj omiljeni manikir i za njih se odlucujem kada nemam bas puno vremena a kada zelim da izbjegnem monotoniju jednobojnih noktiju. Manikiri, kao sto je ovaj izgledaju kao da ste se poturdili i izdvojili vrijeme za sredjivanje noktiju, sto zapravo nije slucaj. Ono oko cega treba da se potrudite jeste odabir boja. Ostalo je i vise nego jednostavno. Ja bas nisam imala veliki izbor boja, jer sam na moru, a nisam ponijela lakove prikladne za ljetnji period, ali za to sam sama kriva. Uglavnom, pored lakova potrebna vam je i tackalica za nokte, ili bilo koji predmet koji moze da posluzi za tu svrhu. Nanesite bazni lak, sacekajte da se osusi, a zatim nanesite tackice u zeljenom rasporedu. Preko toga nanesite top coat lak, i to je to. Moj predlog je da ne cekate da se bazni lak u potpunosti osusi, jer ce se tako tackice koje budete nanosili ljepse razlivati i imace pravilniji oblik.



-Lakovi koje sam ja koristila su:

-Avon, Nailwear pro+, boja Vintage boutique.
Lak u cokoladno-braon nijansi. U katalogu mi je izgledala kao malo tamnija nude nijansa, ali kada je stigao ispostavilo se da je vise braon nego sto sam ja ocekivala.

-Golden Rose, kolekcija Rich Color, boja broj 70.
Ovo je lak koji sam vec koristila za LUBENICA NOKTE, a malo detaljnije sam ga opisala u OVOM postu.

-Golden Rose, kolekcija Rich Color, boja broj 30.
Ako bih morala da odaberem samo jednu nijansu laka koju bih mogla koristiti to bi definitivno bila ova. Tamno crveni, tj bordo lak koji sam koristila i za ovaj JEDNOSTAVAN MANIKIR.







Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena