уторак, 30. август 2016.

Jednostavan manikir #4


-I konacno sam dosla kuci i imam mnooogo veci izbor lakova od onih 7-8 koliko sam ih nosila na more.
-Ovaj manikir je nastao u zurbi i za 10 minuta, bukvalno. Jako je jednostavan, kao i vecina mojih mankira. Koristila sam cetkicu iz laka i tackalicu. Najvise mi se svidja nokat na kome su cvijetici i jako mi se svidja ova kombinacija boja.




Lakovi koje sam koristila su:

-Maybelline Color Show 60 Seconds, boja broj 20 Blush Berry.
Ovo polako postaje moja omiljena nijansa. Odavno sam zaljubljena u klasicne nijanse lakova koje mozete nositi za bilo koju priliku, a ovo je jedna od takvih. Mislim da ce ova prljavo ljubicasta boja biti savrsena za jesen.
Ovaj lak ima malo siru cetkicu kojom mozete u 2 poteza premazati nokat. Odlicne je pigmentacije i prekriva u jednom sloju, sto se ne bi reklo na osnovu njegove gustine. Npr. Avon lakovi su primjetno gusci od ovog. Proizvodjaci kazu da se susi u roku od 60 sekundi. Iskreno, ne znam da li se susi tako brzo, ali 2 sloja su se na mojim noktima osusila za 5 min, sto je dosta brzo.


Makeup Revolution nail polish, nijansa Cool days 13.
 Lak koji sam vec koristila u OVOM postu. Ova nijansa mi se mnogo svidja, i to je jedini razlog zasto koristim ovaj lak. Gust je, a opet nije dobro pigmentovan. Potrebno je nanijeti najmanje 3 sloja, ali jedina dobra strana mu je sto se brzo susi.









Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena