уторак, 23. март 2021.

Serum sa niacnamidom i cinkom NaturaLab | Moje iskustvo (koža lica prije i posle seruma)


   NaturaLab serum sa niacinamidom 10% i cinkom 1% namijenjen je osobama sa masnom kožom koja je sklona upalnim procesima. Jedan je od preparata koji daje najbrže vidljiv efekat u borbi sa problematičnom kožom lica. 

Proizvod dolazi u staklenoj flašici sa pipeticom. U njoj se nalazi 30ml proizvoda. 

NaturaLab brend možete pronaći na Instagram-u i kontaktirati ih za sve dodatne informacije o proizvodima u čiji kvalitet sam se i sama uvjerila.
Za direktan link klik ovdje.


Niacinamid ili vitamin B3 pomaže kod problema sa aknama i proširenim porama:
  -smanjuje lučenje sebuma
  -sužava pore
  -ublažava hiperpigmentacije (flekice) na koži
  -smiruje kožu
  -sprečava upalne procese
  -hidrira

Cink, koji se takođe nalazi u serumu, ima umirujuće dejstvo, pa on ublažava i smiruje aktivne upalne procese.

Serum je bez ulja, parabena, alkohola i glutena.

Moje iskustvo:

U prvom dijelu slike se može vidjeti stanje moje kože prije početka korišćenja NaturaLab seruma sa niacinamidom. Na desnoj strani slike je moja koža nakon mjesec dana korišćenja

Sam serum je bijele boje, tečan je i lako se nanosi. Koža ga brzo upija i na njoj ostaje blago ljepljiv trag, ali ne stvara osjećaj težine na licu. Ima blag miris koji se ne zadržava na koži. 

Serum je dio moje večernje rutine. Nanosim ga nakon tonika, a prije kreme. U početku sam ga nanosila svako druge veče. Nakon 2 nedelje korišćenja, kada se koža navikla na njega, uvrsila sam ga u svakodnevnu rutinu.

Prve rezultate sam primjerila već nakon par dana. Smanjeno crvenilo i manji broj novih bubuljica. Vremenom je koža postala čistija i glađa pod prstima. 
Upalni procesi koje sam imala su postepeno počeli da se smiruju, a novi gotovo da se nisu ni pojavljivali.
Takođe, koža je dobila zdrav sjaj. Primijetila sam i manju pojavu sebuma.


Na ovim slikama se mogu ispratiti promjene na koži u toku mjesec dana korišćenja seruma. Vremenska razlika između njih je 7 dana.

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena