петак, 12. август 2016.

Lubenica nokti


-Cao svima. Za danas imam manikir koji je idealan za ljeto. Saren je, veseo i odlican za ljetnje dane. Radi se o "lubenica" manikiru. Prvo sam nanijela 2 sloja roze laka, a nakon toga sam cetkicom iz laka nanijela zeleni, koji u ovom manikiru predstavlja koru lubenice. Na prelazu izmedju ove dvije boje planirala sam da stavim bijelu, ali je nisam ponijela na more, tako da sam taj korak preskocila. Mislim da bi sa tom linijom manikir izgledao bolje. Nakon toga sam tackalicom nanijela crni lak. Kada se sve osuslo nanijela sam top coat lak, i to na kraju izgleda ovako.

Lakovi koje sam koristila su:

Golden Rose, kolekcija Color Expert, boja broj 20.
Ovo je moj omiljeni roze lak. Ja bih rekla da u sebi sadrzi malu kolicinu crvene, tako da kada se nanaese na nokat dobija neku neodredjenu boju, koja se meni jako dopada. Ovo je druga bocica ovog laka koju ja trosim, a to se ne desava cesto jer od mnogih lakova ne potrosim ni prvu. To dovoljno govori o tome koliko volim ovu boju. Sto se tice kvaliteta, ovaj lak na nokrima moze da stoji i do 7 dana, barem u mom slucaju. Takodje sam zadovoljna i nanosenjem, pigmentacijom i brzinom susenja.
-Golden Rose, kolekcija Rich Color, boja broj 70.
O ovom laku sam vec pisala u OVOM postu, i rekla da je to lak "jabuka" zelene boje. Dosta je dugotrajan na noktima. A ova boja je jako prakticna i lako se uklapa sa ostalim bojama.
-Golden Rose, kolekcija Rich Color, boja broj 35.
Jos jedan Golden Rose lak. I o njemu sam vec pisala ( u nekoliko postova). OVOM.
Ukratko, moj omiljeni crni lak koji nemam namjeru da mijenjam.




-I to je sve za ovaj put. Nadam se da vam se dopada.
Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena