недеља, 25. октобар 2020.

CrystalDerma Ichtyol pasta | Moje misljenje

   Ichtyol pasta namjenjena je problematičnoj koži koja je sklona nepravilnostima. Pored samog ihtiola, pasta sadrži: salicilnu kiselinu, cink oksid i talk. Primjenjuje se lokalno, pri čemu isušuje nastale akne i bubuljice, djeluje komedolitički, umiruje iritiranu kožu, smanjuje crvenilo i utiče na smanjenje lučenja sebuma.

Dolazi u plastičnoj ambalaži od 15ml, sa pumpicom koja izbaca manju količinu proizvoda, pa ga je jako lako dozirati. Njegova cijena oko 3e. 


Moje iskustvo: 

Proizvod se jako lako nanosi i meni je poslednji korak večernje rutine, jer ostavlja trag prljavo bijele boje, koji do jutra nestane ili se jednostavno opere vodom. Ima umjeren i neprijatan miris, ali on se ne zadržava na koži. Nije mi izazvao iritacije (peckanje, svrab, crvenilo...). Brzo se troši u zavisno od "količine" nepravilnosti. Ichtyol pasta radi upravo ono što sam proizvođač obećava, isušuje bubuljice i smanjuje crvenilo. Ubrzava upalne procese i "izvlači" ih na površinu, čime se znatno smanjuje njihove posledice koje su vidljive na koži. Svojim komedolitičkim dejstvom sprečava zapušavanje pora. 

Probala sam različite proizvode ovog tipa, koji se nanose lokalno i skraćuju "životni vijek" bubuljicama, pa mogu sa sigurnošću da kažem da upravo ovaj proizvod najbolje radi taj posao. Mislim da bi ga osobe sa masnom i problematičnom kožom obožavale (što je slučaj sa mnom), dok ga osobama sa suvom kožom ne bih preporučila.

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena