недеља, 7. август 2016.

Jednostavan manikir #3


-Zdravo svima. Posle krace pauze tu je jos jedan jednostavan manikir. Otisla sam na more i pocela je kisa, pa su ove tamnije boje posledica vremenskih prilika, odnosno neprilika. A jednim dijelom je kriv i moj los odabir lakova koje sam ponijela. Tako da ce ovaj mjesec, dok sam na moru, biti poprilicno jednolican i manje prikladan za ljeto. Ali ideja je bila da ponesem lakove koji su univrzalni.
-Nego da se vratim ovom manikiru, za koji nisam imala bas neku inspiraciju, pa u pocetku i nisam bila bas zadovoljna kako izgleda, ali sto mi je duze na noktima, sve vise mi se svidja.


-Avon, Nailwear pro+, kolekcija Modern romance, boja Innocence.
Tamno sivi lak, sa hladnim, plavim podtonom, sa sirokom cetkcom i odlicne pigmentacije. Prekriva u jednom sloju, i poprilicno je dugotrajan na noktima.

-Golden Rose, kolekcija Rich Color, boja broj 30.
Klasican bordo lak, jako dobro pigmentovan, sa sirokom cetkicom kao i svaki lak iz ove kolekcije. Ovo je jedna od mojih omiljenih boja  za bilo koju priliku.

-Golden Rose, kolekcija Rich Color, boja broj 35.
Crni lak koji sam vec koji sam vec koristila u nekom od manikira, i za koji sam vec rekla da je odlicno pigmentovan i da ima sve osobine koje, po meni, treba da ima crni lak.

-Avon, Nailwear pro+, boja Naked truth.
Neutralni lak, u bez boji, koji sam takodje vec koristila. Ima odlicnu pigmentaciju i prekriva u jednom sloju. Ovo je moj izbor kad ne znam sta bih namazala za nokte i kad nemam inspiraciju za lakiranje. Jedan je od mojih omiljenih.









-I to je sve sto se tice ovog posta. Nadam se da vam se dopalo.
Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena