недеља, 8. јануар 2017.

Mermerni nokti sa cirkonima


Ćao svima. 

- Za danas je spreman prvi postu u 2017-oj godini. To je post sa mermernim manikirom. Nisam željela da ove linije budu intenzivnije boje. Pomoću bijele i svijetlo sive boje postigla sam upravo ono što sam željela. Dok su srebrne šljokice upotpunile izgled manikira.



 - Lakovi koje sam koristila su:
   - Bijeli lak, Avon, Gel shine, boja Iceberg white.
   - Sivi lakm Avon, Nailwear pro+boja Innocence.
    - Nadlak, Avon, Gel shine top coat.
- Pored toga koristila sam: tanku nail art četkicu, srebrne cirkone, i najbitniju stvar za kreiranje ovog manikira aceton.

Svaki nokat sam namazala jednim slojem bijelog laka i sačekala da se dobro osuši. Zatim sam pomoću tanke četkice nanosila nepravilne linije po noktu. Nakon toga sam umočila četkicu u aceton i pomoću nje prelazila preko iscrtanih linija. Tim postupkom ćete pokupiti višak laka, dok će aceton razliti neosušeni sivi lak, čime se postiže efekat mermera na noktu. Svaki nokat sam premazala top coat lakom, što kod bilo kojeg manikira doprinese boljem sjedinjavanju boja.

36 comments:

Amna је рекао...

Nokti izgledaju predivno! ♥
New post: amna-tbhidc

Jelena је рекао...

Hvala ti. ♥

Unknown је рекао...

Odlican post I odlican blog . Mnogo mi se svidja nacin na koji radis . Nokti su ti prelepi <3 Kisses
christinakristina.blogspot.com

Sofija Pačariz је рекао...

Noktići su divni, sviđaju mi se. Super post!:D

http://sosihappylife.blogspot.ba/

Unknown је рекао...

-Sjajan post!Uzvratila sam ti follow!Ja sam tvoj #4 pratilac!Prvi put sam na tvom blogu i mogu ti reći da je sjajan!Nokti mi se veoma dopadaju!Svaka čast!Fotke su ti odlične!Sa čime slikaš?Srećni praznici,uživaj u njima!♥
-Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

Jelena је рекао...

Hvala ti. ♥

Jelena је рекао...

Hvalaa. ♥

Jelena је рекао...

Hvala ti puno. ♥
Slikam Nikon coolpix L330 aparatom. :)
Takodje. ♥

Megi је рекао...

prvi put sam na tvom blogu, super je, nisam se bas nikad previse posvecivala uredenju noktiju, jer imam dosta ruzan oblik... ko neke ploce, ali tvoji su zaista odlicnii, i predivno ih uredis.

Maggie's Blog

Анониман је рекао...

Predivni noktići. ❤
Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
Special Section

Jelena је рекао...

Hvala ti puno. ♥

Jelena је рекао...

Hvalaa. ♥

carolineworld123 је рекао...

Amazing
I following your blog now, please follow me back
carolineworld123.blogspot.com

Bella Beauty је рекао...

Mnogo lijepi nokti pratim te svrati do mene i uzvati koment pusica

My sweet escape је рекао...

Baš su super nokti!
Pratim te, pa ako želiš da uzvratiš

http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

Jelena је рекао...

Thank you ♥

Jelena је рекао...

Hvala ♥

Jelena је рекао...

Hvala ti. ♥

Dream a Dream је рекао...

Super post! Predivno uredjuješ nokte!

Zapratila sam te. Bilo bi mi jako drago kada bi i ti mene zapratila!
https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

perfectlyimerfect92 је рекао...

Wow! Those nails look absolutely amazing!!! Love the colours♥♥♥
would you like to follow each other on GFC ?
Let me know on my blog, and ill follow you back ;)
Greetings,
http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

Jelena је рекао...

Hvala ti. ♥
Vec te pratim.

Jelena је рекао...

Thank you. ♥

Aandy је рекао...

Super je post, svidja mi se kako uredjujes nokte <3

https://aandymm.blogspot.rs/

Katarina је рекао...

Predivan post. Vidi se da si talentovana!


Winterlicious tag >> http://kathydelight.blogspot.rs/

Sretni Sanjar је рекао...

Prvi sam put na tvom blogu i jako mi se sviđa ideja bloga i kako ju izvodiš. Svaka čast! Jako mi se sviđa ova ideja, ali mislim da ju ja ne bih mogla provesti hahaha. Sjajan post! :)♥

sretnisanjar.blogspot.hr

Jelena је рекао...

Hvalaaa ♥

Jelena је рекао...

Hvala tii ♥

Jelena је рекао...

Hvala ti puno.♥
Naravno da bi mogla. Nije to nista tesko :)

Anita Sirola је рекао...

Nokti su odlični jako mi se sviđa
anitalovesbeauty.blogspot.com

A Lila је рекао...

So pretty! I love this post :)
I also follow your blog, please follow me back,eheh
Have a great day!

missweetie.blogspot.pt

Анониман је рекао...

Pokušaću da i ja ovako nalakiram, ali čisto sumnjam da ću uspeti jer nisam toliko spretna sa noktima. Post ti je jako lep. Pratim te,tvoj sam #19 čitalac, pa bi mi bilo veoma drago kad bi posetila moj blog, iskazala svoje mišljenje i ako ti se svidja učlanila se: LifeInMyStyle

Jelena је рекао...

Hvalaa ♥

Jelena је рекао...

Thank you. ♥

Jelena је рекао...

Hvala ti. ♥
Nadam se da ces uspjeti. :)

Flor de Maracujá је рекао...

Beautiful nails :)
Kiss**

Jelena је рекао...

Thank you ♥

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena