уторак, 20. септембар 2016.

Gradient manikir Ombre nokti #3


- Današnji manikir je inspirisan hladnim vremenom koje postaje sve češće, pa tako i ja sve više biram boje, koje zapravo i nisu boje (poput crne, bijele, sive i nude nijansi). Pošto po pregledima vidim da vas gradient manikir najviše zanima, odlučila sam se za njega. Prethodni postovi sa ombre noktima su ovaj ovaj.


- Pored ovoga što se nalazi na slici lijevo bio mi je potreban sunđer na koji sam nanosila lakove:
- Crmi lak Golden Rose, Rich Color, boja broj 35. Njega sam nanosila prvog i on se nalazi u korijenu nokta.
-Nude lak, Avon, Nailwear pro+, boja Naked truth. On služi kao prelazna boja i na noktima je najmanje vidljiv. Nanosila sam ga nakon crnog.
- Bijeli lak, Avon, Gel shine, boja Iceberg white, koji se nalazi na vrhu nokta i kada se stopio sa prethodnim dobila sam svijetlu nude nijansu.
- U korijenu jednog nokta imam u jednom redu poređane bijele sitne perlice.
-I za kraj sam svaki nokat premazala top coat lakom, u ovom slučaju Avon, Gel shine top coat. 












Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena