недеља, 4. децембар 2016.

Jednostavan manikir #5

 Pozdrav svima. 

- Spreman je prvi post u decembru i jedan od poslednjih što se tiče ove godine. Jako sam zadovoljna ovim manikirom, lakoćom njegovog kreiranja, bojama koje su se odlično uklopile i time što su moji nokti ponovo počeli da rastu. Nadam se da će ubrzo povratiti uobičajenu dužinu.
- Radujem se prestojećim praznicima, zimi i svemu što uz nju ide. Možda me zbog toga ova kombinacija "prljavo" bijele, crvene i crne boje podsjeća na Deda Mraza. Ali to je samo moj utisak, ništa značajno.
- Ono što mi je bilo potrebno za kreiranje ovog manikira nalazi se na slici, a to su:
   - Rozi lak: Golden Rose, Color Expert, boja broj 20.
   - Tamno nude, braon, ljubičasi lak: Avon, Color Trend, boja RARE.
   - Svijetlo nude, "prljavo" bijeli lak: Essence, the gel nail polish, boja 54 DREAM ON.
- Takođe sam koristila i crnu trakicu za nokte, kao i top coat lak.
- Mislim da je postupak izrade manikira očigledan i da je sve jasno sa slike. 


Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena