субота, 31. децембар 2016.

Nokti u novemru i decembru 2016

Ćao svima.

- Za kraj godine smo došli do retrospektive za poslednja 2 mjeseca u 2016-oj, a ujedno i poslednjeg posta u ovoj godini. Za kraj godine svima  u 2017-oj, prije svega želim mir.
- A sada da pređem na tematiku ovog posta. Zaista sam zadovoljna svakim manikirom koji se ovdje našao i nemam nista posebno o njima da kažem, osim toga da ja vidim napredak u mojoj tehnici kreiranja manikira, tako da se nadam da će u narednoj godini biti još dosta kvalitetnijih manikira.


- Prvi je crno-bijeli manikir sa cirkonima. Link ka postu.
Napravljen je pomoću trakice za nokte, cirkona i stikera u obliku dijamanta. Jedan je od mojih omiljenih jer je jednostavan, a efektan.
- Sledeći na redu su 2 jednostavna manikira za kratke nokte. Link ka postu. Jenostavne boje, stikeri i crtanje slobodnom rukom bili su dovoljni za kreiranje ova dva manikira.
- Naredni manikir koji sam ja nosila bio je ovaj jednostavan manikir. Link ka postu. Kod ovog manikira mi se najviše sviđala kombinacija boja. Za kreiranje sam ponovo koristila "cik-cak" takicu i izdvojila dovoljno vremena da se svaki sloj osuši.
- Nakon njega na red je došao jednostavan "ledeni" manikir. Link ka postu. Ovaj manikir je, zbog svojih šljokica odiličan za novu godinu, a jako lako se kreira pomoću četkice iz laka.
- Jedan od mojih omiljenih manikira jeste ovaj manikir sa sljokicama. Link ka postu sa ovim manikirom. Ovo je ujedno i jedini manikir sa tufnicama u proteklih 2 mjeseca, što je za mene čudno. Ovaj manikir se najduže zadržao na mojim noktima.
- Za kraj je tu i novogodišnji manikir. Link ka postu. Ovo je, vjerovatno, manikir koji se najlakše i najbrže kreira. Ja volim da ga nosim zimi.

1 comments:

Денис Демчина је рекао...

Интересная статья!)
Стал постоянным читателем, жду взаимно)
https://kroluki.blogspot.com

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena