петак, 30. децембар 2016.

Novogodišnji manikir


Ćao svima.

- Ovo je poslednji manikir što se tiče 2016-te godine i ujedno i moj predlog za novogodišnji manikir. Kreiran je jednom od mojih omiljenih tehnika, a to je crtanje tankom četkicom. Najjednostavnija metoda, ako mene pitate.
Kombinacija kreč bijelog i srebrnog laka sa sljokicama za mene je dovoljno elegantna za novogodišnju noć.

- Lakovi koje sam koristila za keiranje ovog manikira su:
   - Bijeli lak, Avon, Gel shine, boja Iceberg white.
    - Srebrni lak sa šljokicama, Avon Magic Effects, nijansa Diamond.
   - Nadlak, Avon, Gel shine top coat.
   - Pored toga, koristila sam i tanku četkicu koja se nalazi na slici.
- Na svak nokat sam namazala 2 svoja bijelog laka, a kad se osusio sam tankom četkicom crtala nejednake linije. Na kraju sam svaki nokat premazala sa 2 sloja top coat laka.

2 comments:

Unknown је рекао...

Jao,jako ljepe nokte imas,preljepi su,zaista ispali su ti odlicno :)
Preplatila sam se :)

sweet-girls-em.blogspot.ba

Jelena је рекао...

Hvalaa ♥

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena