субота, 19. новембар 2016.

2 jednostavna manikira za kratke nokte

- Zdravo svima. Kao što se vidi na slikama, skratila sam svoje nokte jer sam jedan slomila i to nije izgledalo simetrično i lijepo. Za danas imam 2 manikira za kratke nokte, ali oni mogu da se kreiraju i na dužim noktima. Nadam se da će vam se dopasti.


- Prvi je manikir sa stikerom za nokte. Tamno siva, jesenja boja sa plavim podtonom. Ovo su prvi stikeri za nokte koje sam probala i prijatno sam iznenađena lakoćom postavljanja i samim izgledom manikira.

- Način kreiranja manikira je i više nego jednostavan. Na nokat na koji sam stavila stiker sam namazala jedan sloj bijelog laka i sačekala da se osuši. Prema uputstvu, izdvojila sam sličicu koju želim i ubacila je u toplu vodu. Sačekala sam 15-20 sekundi, a zatim je prenijela na nokat. Kada se voda osušila nanijela sam sloj nadlaka. Na ostale nokte sam namazala 2 sloja sivog laka i 1 sloj nadlaka.
- Lakovi koje sam koristila za ovaj manikir su:

- Sivi lak: Avon, Nailwear pro+, Modern 
romance, boja Innocence.
-Bijeli lak Avon, Gel shine, boja Iceberg white.
Nadlak: Avon, Gel shine top coat. 
- Stikere sam naručila sa Aliexpress-a.
- Drugi je manikir sa srebrnim trouglovima, koji se jako lako kreira. Ono što je potrebno jestu lakovi u željenim bojama. Ja volim kombinaciju mint zelene i srebrne. U nekom od prethodnih postova sam koristila iste lakove. Na četiri nokta sam mazala tri sloja mint zelenog laka ( jer je lošije pigmentacije, sa lakom prosječne pigmentacije dovoljna su dva sloja), dok sam na jedan nokat nanijela 2 sloja srebrnog laka. Sačekala sam da se zeleni lak osuši, a zatim slobodnom rukom crtala trouglove. Za preciznije linije se mogu koristiti trakice za nokte. Top coat lak nisam stavljala.
- Lakovi koje sam koristila za ovaj manikir su:

-  Mint zeleni lak: Makeup Revolution nail polish, nijansa Cool days 13.
-Srebrni lak:  Avon, Magic Effects, nijansa Diamond.
Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena