субота, 24. децембар 2016.

Jednostavan i brz "ledeni" manikir

Ćao svima. 

- Posle kraće pauze tu je novi jednostavan manikir, koji sam nosila prije desetak dana, ali nisam uspijevala naći vremena da sredim slike i napišem post. Tako da je danas bilo krajnje vrijeme da taj "posao" bude obavljen.
- Trenutno mi se sviđaju malo kraći nokti. Uvijek izgledaju uredno i sređeno. Dok ova bijela i plava boja odaju utisak zime i hladnoće. Odatle potiče i inspiracija da ovaj manikir nazovem ledenim.
- Za kreiranje ovog manikira potrebni su samo lakovi u željenim bojama. Oni koje sam ja koristila su:
-Bijeli lak: Avon, Gel shine, boja Iceberg white.
- Plavi lak: Golden Rose, Jolly Jewels, broj 114.
- Postupak izrade manikira je jako jednostavan. Na jedan nokat sam namazala 2 sloja plavog laka. On u sebi sadrži plave i srebrne šljokice, krupnije i sitnije  crtice (tračice) koje se presijavaju. Loša strana ovog laka je što se, kao i većina šljokica, teško skida. Na ostale nokte sam namazala bijeli lak, a nakon što se osušio sam slobodnom rukom i četkicom iz laka nanosila šljokice tako da izgleda kao da se slivaju niz nokat. Ja nisam stavljala top coat lak, ali mislim da bi izgledalo dosta urednije da jesam. I to je sve što se tiče ovog manikira. 

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena