среда, 28. децембар 2016.

Manikir sa sljokicama

Ćao svima.

- Za današnji post sam spremila jednostavan manikir sa tufnicama i šljokicama. Nosiv je i eleganntan, a zbog zlatnih iskrca prikladan je za predstojeće praznike. Brzo i lako se kreira i ja sam poprilično zadovoljna kako izgleda.



- Ono što sam koristila za ovaj manikir jesu:

- Crmi lak Golden Rose, Rich Color, boja broj 35.
Svijetlo nude, "prljavo" bijeli lak: Essence, the gel nail polish, boja 54 DREAM ON.
-Svaki nokat sam premazala Avon, Gel shine top coat lakom.
- Tu su naravno i zlatne šljokice, kao i tačkalice za nokte.
- Na 2 nokta sam namazala 2 sloja crnog laka, a kada se osušio tačkalicom sam bež lakom nacrtala srce u uglu nokta. Jedan od noktiju sam namazala 1 slojem laka a zatim posula šjokice po njemu i premazala sa 2 sloja top coat laka. I za kraj sam na 2 nokta nanijela bež lak u 2 sloja, zatim sam uz pomoć tačkalice nanosila crne tufne. A ovo je krajnji rezulat.

2 comments:

Chiarana је рекао...

Prvi puta sam naišla na ovakav tip postova na blogu. Mogu ti reći da imaš stvarno kreativne ideje. Vidim da si nova blogerka pa ti želim puno sreće u daljnjem blogovanju. Hvala ti na divnom komentaru na mom blogu!

http://stroongana.blogspot.hr/

Jelena је рекао...

Hvalaa ti puno! ♥

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena