петак, 8. јануар 2021.

Maybelline Fit me korektor | Moje misljenje

 

   Maybelline Fit me korektor jedan je od najhvaljenijih drogerijskih korektora, zajedno sa Catrice Liquid Camouflage korektorom, za koji sam već pisala utiske. (Catrice Liquid Camouflage)


Proizvođač obećava da Fit me korektor ima dobru pokrivnu moć, pruža prirodan izgled i ujednačava ten. Korektor ne sadrži ulja, nema miris i dermatološki je testiran.


Fit me dolazi u plastičnoj ambalaži koja sadrži 6.8ml proizvoda. Njegova cijena je oko 6-7e.


Moji utisci:


Fit me korekrot je srednje gustine i dosta dobro pigmentovan. Ima srednju ka potpunoj pokrivnoj moći. Za prekrivanje tamnih kolutova ispod očiju dovoljna je mala količina, jer se jako lako razmazuje i blenda. Zbog toga što je dosta lagan i razblendava se do tankog sloja, nešto slabije prekriva bubuljice.


Lako se setuje, ne ostavlja ljepljiv trag i ne uvlači se u sitne linije ispod oka. 

Mislim da bi ovaj korektor odgovarao svim tipovima kože. Zbog toga što nije suv, neće naglašavati suvlje djelove na koži.


Fit me korektor dolazi sa malim aplikatorom koji zahvata dovoljnu količinu proizvoda, ali nije baš najpraktičniji za rad sa njim. Upravo aplikator predstavlja najveću manu ovom korektoru. 


Izbor nijansi na našem tržištu je jako mali. Meni odgovara nijansa 15, koja je dosta svijetla.

Maybelline Fit me korektor je brzo postao jedan od mojih omiljenih i stao uz Catrice Camouflage koji mi je dugo bio broj 1.

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena