среда, 29. април 2020.

Catrice Liquid Camouflage Concealer | Moje misljenje

   Catrice Liquid Camouflage je korektor koji obećava veliku pokrivnu moć, dugotrajnost (i do 12h) i istovremenu njegu kože. Takođe, vodootporan je i ne preslikava se.
Korektor dolazi u plastičnoj ambalaži od 5ml, a njegova cijena je oko  4,50e. 

Moji utisci:
Catrice Camouflage je korektor sa srednjom pokrivnom moći. koji će prekriti podočnjake i ublažiti crvenilo (ali ga ne i potpuno prekriti).
Jako se lako blenda zbog svoje rijetke vodenaste teksture. Moj izbor je četkica jer blender upije veliku količinu proizvoda.
Nakon nanošenja ovog korektora za mene obavezan korak je setovanje, kako se ne bi uvlačio u bore oko očiju. U slučaju kada se samostalno osuši ima prirodnu završnicu.
Catrice korektor ima klasičan aplikator. koji nanosi manju količinu proizvoda. Sam korektor ima izražem miris koji se meni dopada.

Izbor nijansi je popriličan, a moj je u nijansi 020 Light Beige. 
Catrice Camouflage korektor je jedan od najhvaljenijih sa razlogom. Kupovala sam ga više puta i uvijek mu se rado vraćam.

9 comments:

Sofija Pačariz је рекао...

Misim da ga nikada neću moći dovoljno nahvaliti. Kao što kažeš, ima srednju pokrivnu moć, ništa sad da kažeš perfektno, ali ga ja obožavam. Samo njega koristim i ne odvajam se od njega. Sjajan post i super fotkice♥

https://sosihappylife.blogspot.com/

Aandy је рекао...

Ja ga nisam probala, ali sam takodje čula sve hvale, kako kod tebe sada citajuci post, tako i kod drugih. Moja projateljica ga koristi, i takodje je komentarisala da joj se miris dopada 😊, moje misljenje da je za svoj posao koji super obavlja, cema sasvim pristojna.😊

Jelena је рекао...

Meni se jako dopada za svaki dan 😊

Jelena је рекао...

Upravo tako 😊

Jelena је рекао...

😊

Tim Meakin Toton Nottingham је рекао...

Shared on twitter! Love this so much!

Rob Clegg је рекао...

Really like the idea!

Frederic Michel-Verdier је рекао...

Big big fan of you. Keep up the great job!

Alexander Johnson Oxford је рекао...

Wow, love this! What blogger template you are using pls?

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena