недеља, 29. новембар 2020.

Ziaja Goat's Milk dnevna krama | Moje mišljenje

 

   Ziaja dnevna krema iz linije sa kozijim mlijekom namijenjena je suvoj koži koja je sklona borama.

Sadrži kompleks sastojaka iz kozijeg mlijeka, vitamine A i E, provitamin B5 i UV filter.

pH neutralna je.


Djeluje tako što hidrira kožu, povećava revitalizaciju kože i izravnava bore, umiruje iritacije i pruža koži hranljive materije.

Preporučuje se upotreba kao podloga za šminku.


Dolazi u plastičnoj ambalaži koja sadrži 50ml proizvoda. Njena cijena je oko 5-6e, a često se nađe na sniženju. 



Moji utisci:


Za početak, miris ove kreme me oduševio. Kao i kod većine proizvoda iz ove linije, blag je, prijatan i miriše na čisto. 

Njena formulacija je lagana, lako se razmazuje i brzo upija. Ne ostavlja film koji bi smetao, već osjećaj meke i zaglađene kože.

Ne masti kožu i ne iritira je. Jako lijepo hidrira i nakon korišćenja ove kreme, nemam osjećaj da mojoj koži nešto nedostaje.


Mislim da bi ova krema odgovarala svim tipovima kože, jer je jako lijepo djeluje na kožu, hrani je i hidrira. Iako ova krema nije namjenjena mom tipu kože, ja trenutno trošim treće pakovanje, što se jako rijetko dešava i govori o tome koliko sam zadovoljna ovom kremom.


1 comments:

Pimenta Mais Doce је рекао...

Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

www.pimentamaisdoce.blogspot.com

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena