недеља, 24. јануар 2021.

Nivea Urban Skin Protect dnevna krema za lice | Moje mišljenje

   Nivea Urban Skin Protect dnevna krema za lice sadrži antioksidanse, ekstrakt zelenog čaja i hijaluronsku kiselinu.
Štiti kožu od spoljašnih uticaja i jača njen odbrambeni mehanizam.
Obećava intenzivnu hidrataciju. Nanosi se ujutru na očišćeno lice. Ima SPF 20.

Krema dolazi u plastičnoj ambalaži svijetlo-zelene boje u kojoj se nalazi 50ml proizvoda. Njena puna cijena je oko 5-6e, ali se često nađe na akciji po cijeni od 3-4e.

Već sam pisala o noćnoj kremi za lice iz iste linije i tu recenziju možete pogledati klikom OVDJE

Moji utisci:

Nivea Urban Skin dnevna krema je blago zelene boje i jako prijatnog mirisa koji se ne zadržava na koži.

Sama tekstura kreme je nešto ređa i gelasta.
Lako se razmazuje i brzo se upija.
Nakon nanošenja ne ostavlja ljepljiv film i koži daje lijep, zdrav sjaj. 
Dobro hidrira kožu i kada koristim ovu kremu u toku dana mi se ne javlja osjećaj zatezanja. Koža je pod rukom jako mekana i glatka
Nije mi zapušila pore i nije mi izazvala iritacije.


Ovo je jedna od meni najdražih krema za lice i posebno mi prija u ljetnjem periodu upravo zbog gelaste teksture i blagog osjećaja hlađenja kada se nanosi.
Mislim da bi ova krema odgovarala osobama sa masnom i kombinovanom kožom, dok osobama sa suvom kožom ne bi bila dovoljna.

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena