понедељак, 18. јануар 2021.

Diplona proffesional šampon i regenerator za kosu | Moje mišljenje

   Diplona Proffesional proizvodi za njegu kose pružaju kosi hranljive sastojke i potrebnu vlažnost.

Svi Diplona proizvodi su veganski, a šamponi ne sadrže silikone i parabene.

Proizvodi dolaze u plastičnoj ambalaži sa pumpicom koja dobro radi. Svaki od njih sadrži 600ml proizvoda, a cijene su im pristupačne. Svaki od njih je oko 4e.


Postoji 6 linija namijenjenih različitim tipovima kose. Moja, Nutrition linija namijenjena je njezi duge kose koja je sklona suvim i ispucalim krajevima. 


Diplona Nutrition šampon za kosu sadrži pantenol, kompleks vitamina, shea butter i protein pšenice.

Za pranje moje duge kose dovoljne su 2-3 pumpice. Lijepo pjeni, dobro čisti kosu i lako se ispira. Kosu ostavlja čistom, a dlaku umjereno zaglađenom i smirenom. Ne opterećuje kosu i nije mi izazvao pojačano mašćenje tjemena.
Šampon ima jako lijep i prijatan miris, ali on se ne zadržava na kosi.

Jedan je od meni omiljenih šampona, ali ukoliko ga prečesto koristim "dosadi" mojoj kosi, pa ga zbog toga korisitim pri svakom 3-4 pranju.
Diplona Nutrition conditioner, tj balzam za kosu, kao i šampon iz iste linije, sadrži pantenol, shea butter i protein iz pšenice.

Nanosi se, poput svakog balzama, duž dlake, a vrijeme potrebno za djelovanje je svega 2min, mada ja ostavim 5-6min.
Najčešće koristim 2 pumpice proizvoda. Nakon ispiranja kosa mi je jako meka, sjajna i razmršena.
Miris, kao i kod šampona je lijep, ali ne ostaje na kosi.

Inače nisam ljubitelj balzama za kosu i uvijek prvo biram maske za kosu, ali ovaj proizvod jako prija mojoj kosi, a najbolji rezultati su mi se pokazali u kombinaciji sa šamponom iz iste linije, iako i sa drugim šamponima daje odlične rezultate.
Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena