уторак, 10. новембар 2020.

Catrice True Skin puder | Moje mišljenje

 

   True Skin puder dio je nove Catrice kolekcije. Obećava dugotrajnost, sa srednjom do visoke pokrivne moći i prirodnom mat završnicom.

Veganski je proizvod, ne sadrži mineralna ulja i parabene. Hidratantan je i u svom sastavu ima hijaluronsku kiselinu i ulje sjemenki lubenice.


Pakovanje je stakleno sa rose gold poklopcem ispod kog se nalazi bijela pumpica. Sadrži standardnih 30ml proizvoda i njegova cijena je nepunih 9e. 

Moji utisci:


Pumpica sa kojom puder dolazi radi dobro i ne izbacuje preveliku količinu proizvoda. Sam puder je prijatnog i blagog mirisa. Dosta je tečan, pa se prilikom nanošenja manjom količinom prekrije veća površina. 1 pumpica je dovoljna za gotovo cijelo lice.


Podjednako dobro se nanosi i četkicom i blenderom. Moj lični izbor je blender.


Prilikom nanošenja se ne suši brzo, već ostavlja prostora za rad i lijepo se stapa sa kožom. Upravo zbog toga što se malo sporije suši, nakon nanošenja je blago ljepljiv. Kada se setuje, osjećaj ljepljivosti se gubi, a sam puder ima prirodnu mat završnicu, kako i obećava. Koža sa njim izgleda priodno i svježe


Izbor nijansi na našem tržištu je mali, svega 4 nijanse, koje su uglavnom na svijetlijoj strani. Sam puder ne oksidira. Njegova pokrivna moć je potpuna, što me jako iznenadilo uzimajući u obzir gustinu samog proizvoda. Lijepo ujednačava ten i prekriva nedostatke i nepravilnosti.

Na koži je lagan i ne osjeća se. Ne stvara osjećaj maske, ne isušuje kožu i nije mi izazvao nikakve iritacije. 


Mislim da bi ovaj puder odgovarao svim tipovima kože. Moja masna koža ga jako dobro podnosi i ne masti se dodatno. Poprilično dugo koža sa njim ne prosija, nekih 3,5-4 sata, što je u mom slučaju jako dobar rezultat. 

Catrice True Skin ozbiljno prijeti da postane moj omiljeni puder, kako zbog jake pokrivne moći, tako i zbog osjećaja koji stvara na licu.


Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena