четвртак, 19. новембар 2020.

Avon NutraEffects Micellar gel cleanser | Moje mišljenje

 

   Micellar Gel Cleanser namijenjen je uklanjanju šminke i čišćenju kože lica. Pogodan je za osjetljivu kožu. Rastapa šminku i ulja sa lica i umiruje kožu.


Sadrži cica ekstrakt, vitamin E i kurkumu.

Ne sadrži parfeme, alkohol i sulfate.


Dolazi u plastičnoj bočici sa pumpicom koja ima mogućnost zaključavanja i lijepo radi. Pakovanje sadrži 180ml proizvoda i njegova puna cijena je 6,90e. Često se nađe na sniženju, pa je u trenutnom katalogu 3,59e. 


Moji utisci:


Razlog zbog kog sam poručila ovaj proizvod jeste uklanjanje šminke, za šta ga i koristim. 


Na vlažne dlanove istisnem 2 pumpice proizvoda kojim kružnim pokretima nanosim na lice. Prema upustvu, trebala bi se razviti pjena, ali to se ne dešava. Jako dobro rastapa make up, kako sa lica, tako i sa očiju. Nakon čega se lako ispira. Ono što mi se posebno sviđa jeste što ne iritira i ne izaziva peckanje u oku, ukoliko slučajno dospije do njega.


Prilikom uklanjanja make up-a, u prvom nanošenju se fokusiram na uklanjanje šminke sa očiju, a u drugom krugu na ostatke pudera. Nije mi izazvao nikakve iritacije. Nema miris i ne isušuje kožu. Mislim da bi odgovarao svim tipovima kože.

Nakon upotrebe koža je meka, i pod prstima nemam osjećaj "škripanja" kože, koji ja lično volim. Tako da ova osobina može predstavljati i vrlinu i manu ovog proizvoda, u zavisnosti od toga šta vašoj koži više prija. 


Kao finalni utisak, rekla bih da je ovaj proizvod jako dobar za uklanjanje make up-a, za šta ću ja sigurno nastaviti da ga koristim, ali mi se ne sviđa u funkciji klasičnog gela za čišćenje lica.

1 comments:

Jovana Tomic је рекао...

Hvala na divnoj recenziji. Obozavam avon proizvode, fenomenalni su... ljubac

https://www.itsmeioannes.site/

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena