субота, 14. новембар 2020.

Nivea Urban Skin GoodNight Detox Mask | Moje mišljenje

 

   Nivea Urban Skin noćna maska za lice sadrži ekstrakt zelenog čaja, hijaluronsku kiselinu, provitamin B5 i bogata je antioksidansima. Pomaže u regeneraciji i detoksikaciji kože tokom noći.


Maska se nanosi na očišćeno lice. Potrebno je umasirati i ostaviti da se upije, a njen efekat se najbolje vidi jutro nakon korišćenja. Obećava osvježenu i blistavu kožu.


Pakovanje je napravljeno od plastike koja izgleda dosta kvalitetno. Sadži 50ml proizvoda. Njena puna cijena je oko 5-6e, ali se često nađe na sniženju za 3-4e, što je zaista dobra cijena. 

Moji utisci:

Urban Skin maska je blijedo zelene boje, prijatnog mirisa i teksture koja je pomalo gelasta. Lako se razmazuje i brzo upija

Iako na pakovanju piše da je ova količina namijenjena za 15 upotreba, ali meni se pokazalo da traje dosta više. Nanosim je u nešto debljem sloju u odnosu na klasičnu kremu. Ne koristim je svakodnevno, već 2-3 puta nedeljno.

Nakon upotrebe, na koži imam osjećaj hidriranosti, a pri tome mi ne opterećuje lice i ne stvara film koji bi mi smetao. Jutro nakon upotrebe ove maske, koža je hidrirana i glatka

U suštini, ovu noćnu masku ja koristim kao noćnu kremu i kao takva mojoj koži jako prija. 

Tip kože kojoj je ovaj proizvod namijenjen nije preciziran. Moje mišljenje je da bi odgovarala svim tipovima kože, a ja bih je preporučila osobama sa kombinovanom i masnom kožom.


Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena