четвртак, 29. октобар 2020.

Schwarzkopf Gliss HairRepair Fiber Therapy maska za kosu i regenerator u spreju | Moje misljenje

   Gliss Fiber Therapy linija proizvoda za kosu namijenjena je kosi koja je oštećena usled oblikovanja i farbanja. Sadrži keratin serum i omegaplex čija je funkcija da obnovi popucale veze između vlakana same vlasi. 

Proizvodi iz ove linije imaju jako prijatan miris koji se zadržava u kosi.


Proizvodi koje sam ja isprobala jesu maska za kosu i regenerator u spreju. Svaka od Gliss linija pored njih sadrži i šampon i balzam. 



   Fiber Therapy maska namijenjena je oštećenoj kosi i njenoj obnovi, Nanosi se na mokru kosu i prema upustvu porebno je držati svega 1 min, a prema mom iskustvu što se duže drži efekat je bolji.
Sam proizvod je gust, lako se dozira i raspoređuje po kosi. Odmah nakon nanošenja pod rukom se osjeća da je kosa zaglađenija i mekša. Lako se ispira. Kosa je nakon upotrebe sjajna, zaglađena, lako se rasćešljava i oblikuje. Utisak koji imam nakon korišćenja ove maske je punija dlaka i uredno složena kosa.
Njena mana je što zbog svoje "jačine" čini da mi se kosa nešto brže masti nego što je to uobičajeno. 

Gliss Fiber Therapy maska je jedan od mojih omiljenih proizvoda za kosu i uvijek bih je preporučila osobama sa dugom kosom koju većinom ispravljaju. Takođe, ja je ne koristim kod svakog pranja, jer mislim da bi se kosa brzo zasitila, već je koristim pri svakom 3-4om pranju.

Pakovanje od 300ml napravljeno je od čvrste plastike, a njegova cijena je 5-6e.
   Fiber Therapy regenerator u spreju obećeva poboljšanje kvaliteta kose, štiti je od budućih oštećenja i omogućava lakše rasćešljavanje. Može se nanositi na i vlažnu i na suvu kosu i ne ispira se.
Ja je koristim za lakše rasčešljavanje i zbog divnog mirisa koji se zadržava u kosi. Kosu čini mekšom i sjajnijom.
Najčešće je koristim na mokroj kosi, nakon upotrebe neke manje intenzivne maske.
Proizvod sadrži 200ml i njegova cijena je oko 3e.
Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena