уторак, 3. новембар 2020.

Noreva Exfoliac Acnomega 100 krema za problematičnu kožu | Moje misljenje


   Noreva Acnomega 100 krema sa alfa-omega Ha kompleksom namijenjena je njezi masne kože koja je sklona aknama. Ima keratolitičko dejstvo, što znači da pospješuje odstranjivanje mrtvih ćelija sa površinskog sloja kože. Obećava glatku kožu, sa koje će ukloniti flekice, crvenilo i bubuljice, pročistiti je i regenerisati. Takođe, reguliše lučenje sebuma i sprečava nastanak novih zadebljanja na koži. Ima antibakterijsko dejstvo, hipoalergijska je, ne izaziva iritacije i ne sadrži parabene. 
Krema se nanosi ujutru i/ili uveče na prethodno očišćenu kožu.


Krema dolazi u klasičnoj tubici od 30 ml i ja sam je platila 14.40e.



Moje iskustvo:


Noreva Acnomega 100 je lagana krema, pomalo gelaste teksture koja se brzo upija i ima umjeren miris, koji meni lično ne smeta. Nakon upotrebe ne ostavlja film na koži, već samo osjećaj nahranjene i zaglađene kože

Koristila sam je kao korak večernje njege lica, nakon čije upotrebe sam pod rukom osjećala da je koža mekša, čak i jutro posle.


Da li je ispunila sve što je proizvođač obećao?

Manje lučenje sebuma nisam primjerila, kao ni smanjenu pojavu novih bubuljica. Efekat koji sam osjetila na svojoj koži je smanjeno crvenilo, mekša i zaglađenija koža. U tome se ogledao njen efekat. Ja sam od ove kreme očekivala više.

Da li bih je preoručila kao dio njege kože? Da, ali nemojte očekivati da će vam ova krema riješiti probleme sa bubuljicama. Meni nije ni pomogla ni odmogla. Neću je ponovo kupiti jer mislim da je njena cijena previsoka za ono što pruža.

1 comments:

Selma's World је рекао...

Blog ti je zaista divan *__*
Imam novi post pa ako želiš pogledaj.. lp <3

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena