четвртак, 24. октобар 2019.

Essence Camouflage+ Matt Concealer | Moje misljenje

   Essence Camouflage+ Matt Concealer je korektor koji obecava potpuno prekrivanje i mat zavrsnicu. Dolazi u plasticnoj bocici u kojoj se nalazi 5ml proizvoda. Njegova cijena je nepuna 3eura. Za sebe kaze da je vodootporan. Kod nas se moze naci u 2 nijanse. Moj je u nijansi 020 light ivory. 


Moji utisci:
Ovaj korektor se lako blenda kako cetkicom tako i beauty blenderom. Dosta brzo se susi, pa se sa njim mora malo brze raditi. Pokrivna mocu mu je srednja ka potpunoj, u zavisnosti od kolicine proizvoda koju nanesete. Na kozi je lagan i ne stvara osjecaj tezine izgleda svjeze. Ima mat zavrnicu, ali ne izgleda suvo i najvaznije ne uvlaci se u linijice ispod ociju. Poprilicno je dugotrajan.
Ono sto bih istakla kao manu jeste mali izbor nijansi. Moja boja, 20 light ivory je dosta svijetla sa neutralnim ka zutom podtonu. dok je druga dostupna nijansa 10 light rose takodje dosta svijetla sa roze podtonom.
Na samom pakovanju je naglaseno da prekriva tetovaze. Posto ih ja nemam, to nisam mogla provjeriti, ali po mojoj procjeni to ne bi bilo 100%.

Uzimajuci u obzir njegovu pokrivnu moc, poprilicno lako blendanje, dugotrajnost, izgled na kozi i cijenu, mogu reci da je ovo moj omiljeni korektor.


Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena