субота, 17. октобар 2020.

Avon Anew Vitamin C serum | Moje misljenje

   Anew Vitamin C radiance maximising serum dolazi u staklenoj bočici sa pumpicom, koja sadrži 30ml proizvoda. Sadrži 10% stabilnog C vitamina. Njegova cijena u trenurnom katalogu je 13e.


Revitalizuje kožu i čini je glatkom, poboljšava teksturu, daje blistav sjaj, ujednačava ten i čini da koža izgleda svježije. Ima i efekat posvjetljivanja.

Preporučena upotrba je u okviru jutarnje rutine, uz upotrebu zaštitnog faktora.


Moji utisci:

Anew Vitamin C serum se lako nanosi i razmazuje, a količina koju izbaca 1 pumpica je dovoljna za cijelo lice. Serum je bezbojna tečnost, gušće i klizave teksture koja je pomalo masna (iako ne sadrži ulja). Sporo se upija i ostavlja tanak ljepljiv film na koži.


Pošto je moja koža masna, stvarao mi je osjećaj težine i izazivao brže prosijavanje. Dobre strane su što je koži davao zdrav sjaj i činio je glatkom.

Sam serum je prijatnog mirisa, ali u kontaktu sa kožom nakon nanošenja razvija čudan, neprijatan miris, koji mi je izrazito smetao.

Iako je namjenjen svim tipovima kože, mislim da bi više odgovarao osobama sa suvom kožom.

Da li bih ga preporučila? Nekom sa suvim tipom kože možda, za masnu kožu sigurno ne.

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena