уторак, 13. октобар 2020.

Rimmel Stay Matte puder u kamenu | Moje misljenje

 

   Rimmel Stay Matte puder u kamenu obećava besprekoran ten sa mat efektom koji će biti postojan i do 9 sati. Prekriva nedostatke na koži, ujednačava je i ne opterećuje. Dolazi u plastičnoj ambalaži u kojoj se nalazi 14g proizvoda, a njegova cijena je oko 5e.


Moje mišljenje:

Stay Matte dolazi u više nijansi, a moj je u broju 005 silky beige. Ima blagu boju i jako malu pokrivnu moć. Lako se nanosi, najbolje četkicom i u manjim količinama neće stvarati osjećaj težine, dok će puder ispod njega ostati na mjestu. Daje mat završnicu koja traje par sati (prema mom iskustvu 3-4h, iako proizvođač obećava 9h). U toku dana se može popravljati. Ukoliko se pretjera sa količinom može izgledati "brašnjavo", ali sa umjerenim korišćenjem to nije sličaj. Ima blag i prijatan miris. Nije mi izazvao nikakve iritacije i ne isušuje kožu, takođe nije se uvlačio u linijice na licu i nije mi naglašavao pore.

   Stay Matt puder je prije par godina bio dosta hvaljen, i to sa razlogom. Tada sam ga voljela, a to se nije promijenilo, iako sam u jednom periodu zaboravila na njega. Osobama sa masnom kožom bi trebao odgovarati, dok onima sa suvom kožom mislim da nije neophodan.


Rimmel Stay Matte puder za setovanje se vratio među moje favorite i dijeli prvo mjesto sa Essence All About Matt transparentnim puderom za setovanje čiju recenziju možete pročitati klikom OVDJE.

1 comments:

BeautyQueen је рекао...

Zaista jedan od mojih omiljenih pudera za setovanje,posebno što se drogerije tiče!Odličan post draga!

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena