понедељак, 6. март 2017.

Nokti u januaru i februaru 2017

Zdravo svima.


- Već je šesti mart, a ja još uvijek nisam izbacila post retrospektivom za januar i februar. Pa bolje da to odradim što prije, jer ne bih da prestanem sa tim segmentom mog bloga. 

- Tokom prva dva mjeseca 2017te godine nisam kreirala puno manikira, razlog za to su manjak vremena i inspiracije. Uprkos tome u toku januara sam nosila neke od mojih omiljenih manikira, a to su mermerni nokti i manikir sa zlatnim šljokicama. 



- Prvi manikir koji sam kreirala u 2017toj godini jeste mermerni manikir sa cirkonima. Link ka postu. 
Kao što sam već i rekla, ovo je jedan od mojih omiljenih manikira koje sam sama kreirala i zaista sam zadovoljna njegovim izgledom.
- Naredni manikir koji sam nosila jeste ovaj zeleni manikir sa cirkonima. Link ka postu.
Ono što sada mislim o ovom manikiru, jeste da je imao previše svega, ali mi je još uvijek zanimljiv. Možda ne sve ovo zajedno u istom manikiru, ali sama ideja izgleda pojedinačnih noktiju mi je prihvatljiva ( ako može tako da se kaže).
- Još jedan od mojih omiljinih manikira jeste manikir sa zlatnim šljokicama. Link ka postu.
Po mom mišljenju ovaj manikir izgleda elegantno. Mogao bi lijepo da izgleda i sa šljokicama u nekoj drugoj boji ili sa drugom bojom podloge. Sve u svemu, jako jednostavam a lijep manikir.

- Poslednji manikir što se tiče prva dva mjeseca ove godine jeste ovaj jednostavan manikir. Link ka postu.
Ovo je manikir za koji sam izdvojila najviše vremena, samo zbog vremena koje je potrebno da se slojevi laka osuše kako bih nanijela sledeći.
- Za kraj imam bonus manikir, koji je "krivac" što je bilo manje manikira. U pitanju je crveni mat manikir sa cirkonima, koji sam najčešće nosila kad god nisam imala ideju kako nalakirati nokte.
Pored crvenih cirkona, lakovi koje sam su: crveni lak Golden Rose, Rich color, boja broj 23 i Aura Matte Top coat 

2 comments:

Chiarana је рекао...

Odličan post!

http://stroongana.blogspot.hr/

Jelena је рекао...

Hvala ti 😊

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena