субота, 25. фебруар 2017.

Jednostavan manikir #6

Ćao svima.

- Posle kraće pauze, spremila sam manikir još jedan jednostavan manikir sa cirkonima. U ovom manikiru mi se najviše sviđa kombinacija boja.

- Postupak izrade je jako jednostavan. Prvo sam namazala zeleni lak, od polovine nokta ka stranama. Zatim sam pomoću tanke četkice ispunila preostali dio nokta. Crnim lakom sam iscrtala ''granicu'' između ove dvije boje. U korijen svakog nokta sam stavila po jedan zeleni cirkon. Sve to sam premazala top coat lakom.

- Lakovi koje sam koristila za ovaj mankir su:

   -Crmi lak Golden Rose, Rich Color, boja broj 35.
   - Zeleno-plavi lak Avon true colors, nijansa Sea breeze.
   - Rozi lak, Flormar jelly look, nijansa Amaranth.

- Pored toga sam koristila i zelene cirkone, kao i tanku nail art četkicu.


4 comments:

Katarina је рекао...

Svaka ti čast kako si ovo uspela! Zato treba imati strpljenja i talenta. :)

>>> Giveaway na mom blogu!

Jelena је рекао...

Hvala ti :)

Malefica је рекао...

I sama se bavim manikirom tako da se uvek obradujem kada vidim post na temu istog. Ovaj manikir ti je jedan od simpatičnijih. Složila bih se sa tobom, i meni se jako dopada kombinacija ovih boja. Jako atraktivan dizajn, dopada mi se tvoja urednost pri radu..Sve u svemu sjajan post, svaka čast za kreaciju noktiju.

Gotičarka

Jelena је рекао...

Puno ti hvala na divnom komentaru ❤

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena