четвртак, 30. март 2017.

Jednostavan manikir #7

Ćao svima.

- U poslednje vrijeme nisam baš pronalazila inspiraciju za kreiranje manikira. Najčešće sam imala nokte u crvenoj ili crnoj boji. Ali obzirom da dolazi sve ljepše vrijeme, nadam se da će uticati na moju kreativnost i da će u narednom periodu biti više postova.

- Za danas imam jednostavan manikir za koji vam nije potrebna nail art oprema, već samo malo vremena i strpljenja. Naravno da se mogu kombinovati i neke druge boje. Ako mene pitate, baby pink (iliti bebi roze) u kombinaciji sa srebrnom bi bio moj drugi izbor.
- Pošto sam pravila proljećno spremanje polica sa lakovima, pronašla sam neke na koje sam zaboravila.
 Za ovaj manikiru sam koristila:
 -Avon, Gel shine, (sada je to Mark kolekcija) boja Iceberg white.
 -Essence, Dark romance, boja 04 Gothic gold. 
 -Golden Rose, Color expert, boja 47.
Pored toga koristila sam: 
  tanku nail art četkicu
  trakicu za nokte
  plavi cirkon
Isti efekat možete postići i bez četkice i trake.

-Essence lak sam kupila jako davno i mislim da se više ne može naći. U početku sam ga jako često nosila, a onda sam ga ostavila u zadnjem dijelu police i potpunosti zaboravila na njega. Lak ima strukturu kao pijesak i dosta je postojan. Ponovo će se vratiti među moje favorite.
-Postupak izrade ovog manikira je jako lak i jednostavan. Jedini "problem" jeste vrijeme koje treba izdvojiti da se slojevi laka osuše. 
 Na dva nokta sam nanijela plavi lak, a kada se osušio bijelim i zlatnim lakom sam iscrtala trouglove u uglovima noktiju i na jedan od njih sam stavila cirkon. Isto sam uradila i na noktu gdje je baza bijeli lak. Nokat na srednjem prstu sam premazala zlatnim lakom, a nokat na palcu plavim lakom. Sve sam to "zapečatila" top coat lakom.

Ovo je na kraju post sa dosta teksta, što za mene nije baš uobičajeno, ali nadam se da vam ne smeta i da ste pronašli nešto zanimljivo u njemu. 

2 comments:

Jane's adventures је рекао...

Super post!
Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:
http://janead.blogspot.rs/

Jelena је рекао...

Hvala ☺

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena