субота, 21. јануар 2017.

Manikir sa zlatnim šljokicama

Zdravo svima.

- Kasnim sa šljokicama, znam. Znam da se one najviše nose u periodu oko Nove Godine, ali ja sam tek sad dobila inspiraciju za mankir sa zlatnik šjokicama. 
- Za ovakav manikir, bilo koja boja može biti podloga, ali meni sa bijelom izgleda najelegantnije.


- Lakovi koje sam koristila su:
   -Avon, Gel shine, boja Iceberg white.
   -Avon, Gel shine top coat.
- Pored toga koristila sam: zlatne šljokice, trakicu za nokte i fen (lepeza) četkicu. 
- Svaki nokat sam namazala bijelim lakom i sačekala da se dobro osuši. Zatim sam lijepila trakice da bih dobila željeni oblik. Dijelove na koje sam lijepila šljokice sam premazala top coat lakom i posula šljokice prije nego se osušio. Višak šljokica sam skinula četkicom. Trakice se moraju odmah odlijepiti, a kako ne bi povukle sa sobom lak, bitno je da baza bude suva. Preko toga sam namazala top coat i manikir je gotov.


16 comments:

Chiarana је рекао...

Odličan post. Jako volim uređivati i lakirati nokte pa sui ovi postovi jako zanimljivi za citanje.

Posjeti moj blog bilo bi mi drago: https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

Sofija Pačariz је рекао...

Na ovom blogu su definitivno najljepše ideje za nokte. Svaka čast. Divim ti se. Noktići su mnogo slatki♥

http://sosihappylife.blogspot.ba/

Katarina је рекао...

Slatki su nokti! Odlično si ih uradila. Treba umeća i strpljenja za to. :)

Kathy's delight

Ema је рекао...

Predobro izgleda! Svaka čast :*

everydayema.blogspot.ba

Beauty Unearthly је рекао...

Great nail art
xx

Dorotea M је рекао...

Predivno izgleda, jako mi se svida kombinacija bijelog i zlatnih sljokica. Ako se mene pita sljokice se mogu uvijek nositi, a ne samo za vrijeme nove godine. :)

beautybydorotea.blogspot.com

Jelena је рекао...

Hvala ti ♥

Jelena је рекао...

Hvala puno. Drago mi je da ti se svidja. ♥

Jelena је рекао...

Hvalaa ti ♥

Jelena је рекао...

Hvalaa ♥

Jelena је рекао...

Thanks ♥

Jelena је рекао...

Hvala ti. U potpunosti se slažem. ♥

Kathy Leonia је рекао...

this is adorable! i love it so much:) U are very talented:) follow;) now waiting for U:)

Dorotea је рекао...

Odličan post, jako mi se sviđa tvoj blog <3
Nokti izgledaju savršeno baš mi se dopada :)
Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)

http://doroty4.blogspot.hr/2017/01/zanimljive-teorije-zavjere.html

Jelena је рекао...

Thanks ♥

Jelena је рекао...

Hvala ti ♥

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena