недеља, 3. јул 2016.

Gradient manikir Ombre nokti

Ovaj gradient manikir je "obrnut" u odnosu na one koje sam imala priliku da vidim, obicno se tamnija boja nanosi na vrh nokta, ali je meni ovo bila logicnija opcija, i po mom misljenju ispravna. Ono sto je potrebno za ovaj manikir jesu lakovi u 2 nijanse roze boje i bijeli, sundjer za tapkanje i top coat lak. I lakiranje (tapkanje) moze da pocne.



-Avon Gel finish, nijansa Very berry. Isti lak sam koristila za manikir u OVOM postu. Dok sam ga sada koristila za početak manikira, tj za korijen nokta.

-Golden Rose, kolekcija Color Expert, boja broj 20. O lakovima iz Color Expert kolekcije sam pisala u OVOM postu. Ovu nijansu sam koristila za srednji dio nokta.

-Golden Rose, kreč bijeli lak, za koji nisam sigurna odakle mi. Mislim da je iz nekog seta za francuski manikir. Ali bilo koji bijeli lak bi imao isti efekat kada se nanese poslednji na sundjer, tj da bude na vrhu nokta.
-Flormar, boja 301 Glass effect. Nakan tapkanja lakova pomoću sunđera, celi nokat premažite bilo kojim top coat-om ili običnim bezbojnim lakom da bi se sve utapkane boje sjedinile i da bi se dobili nježniji prelazi. 

I ovo je krajnji rezultat.
jaatotako.blogspot.com


jaatotako.blogspot.com


Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena