петак, 27. октобар 2017.

Jednostavan manikir #8

Zdravo svima i dobro došli u moj novi post.

- Jednostavan manikir  koji sam sprmila za danas je u mojoj omiljenoj kombinaciji boja, što se tice noktiju. To je mint-zelena i srebrna sa šljokicama nijansa. Ove dva laka se "provlače" kroz par mojih manikira, što je dokaz koliko mi se zajedno dopadaju. 

- Postupak izrade:
 Ovaj manikir ne zahtijeva posebnu vještinu i talenat, kao ni nail art opremu. Ono što sam ja uradila jeste da sam na tri nokta nanijela 2 sloja mint-zelenog laka i dok sam čekala da se osuše na preostale nokte sam namazala sloj srebrnog laka. Nakon toga sam tankom nail art četkicom crtala linije po osušenom plavo-zelenom laku. Kada se sve osušilo nanijela sam sloj top coat laka. Krajnji rezultat, barem meni, ljepše izgleda uživo, ali i na fotografijama mi se sviđa.

- Lakovi koje sam koristila za ovaj manikir su:
   - Catrice cosmetics, nijansa C05 Turqouisensai
   - Avon true, Mineral crush, nijansa Diamond.
-Pored lakova za nokte koristila sam:
  - tanku i preciznu nail art četkicu.

- Ono što bih napomenula, a tiče se Catrice laka jeste da je on dio Zensibiliti kolekcije koja je bila limited edition.

- To bi bilo sve što se tiče ovog posta. Hvala na izdvojenom vremenu.


12 comments:

white and vintage је рекао...

Your nails are great! I follow you - follow back?
Greetings,
Christine

Анониман је рекао...

nice post! ♡
great blog, observation?

Jelena је рекао...

Thank you. ☺
I followed you back ❤

Jelena је рекао...

Thank you ❤

Jovana Tomic је рекао...

Jednostavan ali savrsen. Mnogo mi se dopada... ljubac

Pracenje za pracenje? <3

http://www.ioannesstyle.com/

Mozemo zapratiti jedna drugu i na drugim mrezama:
Bloglovin: https://www.bloglovin.com/blogs/ioannes-style-19150239
Instagram: https://www.instagram.com/ioannes_style/

Unknown је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Jelena је рекао...

Hvala ti 💛

Jelena је рекао...

Thank you 😘

Jelena је рекао...

Thank you 💛

Pieces of Fantasy је рекао...

Divan post! Svidja mi se tvoj blog! Zaprtila sam te, Zaprati takodje?

Sandra Orzelska је рекао...

great ! :)

akcesoria kuchenne sprawdź је рекао...

super! :D

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena