петак, 24. јануар 2020.

Avon True Nutra Effects Matte BB krema | Moje misljenje

   Avon True Nutra Effects Matte BB krema za sebe kaze da:
smanjuje vidljivost pora i ujednacava ten
- daje prirodan izgled bez osjecaja maske
- daje mat izgled i do 12 sati
- pogodna za osjetljivu kozu
- ima SPF 15.

U kartonskom pakovanju se nalazi tubica sa 30 ml proizvoda. Njena cijena u trenutnom katalogu je 5.69e. 



BB krema dolazi u 3 nijanse. Ona koju sam ja odabrala jeste srednja nijansa, tj Light. Ovo je nijansa sa neutralnim ka zutom podtonu i ona savrseno odgovara mojoj boji koze.
   Medium nijansa je zaista tamna, mozda bi mi odgovarala u ljetnjim mjesecima. Dok Extra Light nijansa odgovara nekom sa svijetlijim tonom koze. (Ukoliko ste previse svijetli, mislim da bi vam bilo koja nijansa ove kreme bila pretamna)
Moji utisci:

Nutra Effects BB krema je veoma kremasta, malo gušća u odnosu na obicnu kremu. Lako se nanosi i stapa sa kozom, bilo cetkicom, blenderom ili prstima. Prekrivna moc joj je umjerena, malo veca nego sto se ocekuje od kreme. Nakon nanosenja malo je ljepljiva, sto traje par minuta dok se ne upije. Ova BB krema ima prirodnu zavrsnicu koja nije sjajna, ali nije ni u potpunosti mat. Na kozi se u pocetku ne osjeca i ne stvara osjecaj tezine. Nakon setovanja na mojoj izrazito masnoj kozi traje 4-5 sati, a nakon toga javlja se i osjecaj da je imam na licu. Iako se umjereno skida, ne ostavlja fleke.

1 comments:

dlkgzr је рекао...

great post...have a nice day...Dilek...

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena