уторак, 14. јануар 2020.

I Heart Make up - Chocolate Desire bronzer | Moje misljenje

   I Heart Make up - Chocolate Desire bronzer dolazi u ambalazi od cvrste plastike koja sadrzi cak 21g proizvoda. Njegova cijena je oko 4-5e, sto ga (uzimajuci u obzir kolicinu) cini jednim od najpristupacnijih drogerijskih bronzera. Zbog svoje velicine nije najbolji izbor za putovanje, ali sto se tice svakodnevnog make up-a u potpunosti zadovoljava sve moje kriterijume.

   Miris Chocolate Desire bronzera je, kako mu i sam naziv kaze a i pise na pakovanju, na cokoladu. Ja bih rekla da najvise podsjeca na vanilin secer.
   Pigmentacija ovog bronzera je dosta jaka, pa je za svakodnevan look dovoljna jako mala kolicina proizvoda. Ukoliko je potrebno, lako se nadogradjuje. 
  
   Nijansa samog bronzera je odlicna za svakodnevni make up. Dovoljno je hladna da moze posluziti kao sredstvo za konturisanje, ali istovremeno i dovoljno topla da ga mozete koristiti samostalno. Mislim da ova nijansa ne bi odgovarala nekom sa izrazito tamnom kozom.
Sto se mene tice, jedina mana ove nijanse je sto sadrzi sitne zlatne sljokice, koje ja pri kupovini nisam uocila. Na licu su sljokice vidljive pod jakom svjetloscu. Tako da mi ne predstavljaju problem, iako vise volim mat bronzere.
   Sto se tice nanosenja, jednostavan je za koriscenje. Ukoliko na cetkici nije previse proizvoda tesko cete napraviti fleku. Ali ukoliko se to desi, blendanjem se lako resava. Pod prstima je mekan i svilenkast.
   Na mojoj masnoj kozi je dosta postojan.

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena