среда, 5. фебруар 2020.

Catrice HD Liquid Coverage puder | Moje misljenje

   Catrice HD Liquid Coverage tecni puder 
dolazi u staklenoj bocici od 30ml sa pipeticom.
Za sebe tvrdi da:
- ima veliku pokrivnu moc prirodnog izgleda
- ima laganu, tecnu strukturu
- pruza savrsen ten koji traje 24h
- veganski je proizvod. 

Puder se moze naci u 6 nijansi, a ona koju sam ja za sebe odabrala je 030 Sand Beige. To je nijansa sa neutralnim ka zutom podtonu, nesto svijetlija nego sto se cini u pakovanju.
Cijena Catrice HD pudera je 7-8e, ali se cesto nadje na akciji, kada mu je cijena oko 5e.


Moji utisci:

Tekstura Liquid Coverage je dosta vodenasta, sto mu omogucava da se jako lako nanosi. Upravo zbog toga, potrebna je mala kolicina kako bi se prekrilo cijelo lice. Lako se dozira pomocu pipetice.
Ima jako prijatan miris.
Prekrivna moc ovog pudera je srednja ka potpunoj. 
Sto se tice osjecaja na licu, gotovo da se ne osjeca, tj nije ni malo tezak. Brzo se susi i nakon nanosenja ne oksidira. Ima mat zavrsnicu koja na mojoj masnoj kozi, potraje i do 6 sati.
Setovanje nije neophodno, mada ja odradim taj koram ma koji puder nosila.
Mislim da je ovaj puder odlican izbor za masnu kozu. Moj je omiljini, i ako bih morala birati samo 1 puder, to bi definitivno bio ovaj.

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena