уторак, 3. септембар 2019.

Face Finity All Day Flawless 3in1 | Max Factor ( moje misljenje)

   Face Finity All Day Flawless 3in1 jeste tecni puder koji obecava mat efekat i veliku pokrivnu moc. Dolazi u staklenoj bocici od 30 ml. Ima SPF 20. Namjenjen je masnoj kozi (kakva je moja) i vrsi funkciju 3 proizvoda: prajmer, korektor i puder. 


Moji utisci:
Pokrivna moc je srednja. Jedan sloj pudera ce prekriti vecinu nesavrsenosti, ali su za potpuno prekrivnje potrebna dva sloja.
Puder se lako blenda i cetkicom i beauty blenderom. A prilikom nanosenja malo oksidira, rekla bih za pola nijanse.
Ono sto mi se kod ovog pudera ne dopada jeste osjecaj tezine na licu. Iako je u vecini recenzija koje sam pogledala naglaseno suprotno, na mom licu stvara osjecaj maske. Nedugo nakon nanosenja imam osjecaj kao da je na kozi satima. Zbog toga sam ga mijesala sa drugim puderima.
Puder obecava da ce imati mat efekat, sa cim se ja ne bih slozila. Na mojoj masnoj kozi, za kakvu je on i namjenjen, nikada se u potpunosti ne osusi vec ostaje vlazan, pa se mora dobro setovati. Takodje, dosta brzo prosijam.

Sve u svemu za ovaj tecni puder ne mogu reci da je los, ali ocekivala sam mnogo vise nakon recenzija koje su me i navele da  ga kupim. 

3 comments:

Beauty Unearthly је рекао...

Interesting post dear! thanks for sharing, x

Anđela Vukčević је рекао...

Post je odličan i sjajno si recenzirala proizvod. Ono što mi se jako dopalo je što si bila iskrena i što si tačno pomenula šta valja, a šta ne.❤️

Sweet-dreams-14.blogspot.com - moj blog

Jelena је рекао...

Valjda tome recenzije i sluze, da kazemo svoje utiske. 😄 Hvala ti na komentaru. ❤️

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena