среда, 31. јул 2019.

Favoriti za njegu noktiju


- Izgled i dužina noktiju najvećim dijelom zavisi od načina na koji ih njegujete. Pravilna njega obuhvata i tretiranje zanoktica, čiji izgled određuje urednost samog manikira.
-Na samom pocetku naglasila bih najbitniju stvar: nikada ne turpijajte nokatnu plocu kako ne bi izazivali listanje i istanjenje noktiju.

- Prvi na listi su proizvode za njegu zanoktica. 
Najvaznije za izgled zanoktica jeste hidratacija. Mnogi preparati, kao sto su lakovi za jacanje noktiju i aceton, isusuju kozu oko noktiju. Ono sto ja koristim kako bih sprijecila nastanak suvih i bolnih zanoktica je:

- Avon Nail Moisture Mask. Ova maska za nokte i zanoktice dolazi u pakovanju od 30 ml koje je malo i prakticno, pa se moze nositi u torbi. Pogodna je za mazanje vise puta u toku dana. Brzo se upija i predio zanoktica drzi hidriranim.

- Oriflame Tender Care Protecting Balm. Dolazi u plasticnoj roze kutijici koja ima 15 ml. Ovaj balzam volim povremeno da u debljem sloju nanesem na zanoktice i utrljam. Potrebno je malo vise vremena da se upije, pa samim tim nije pogodan za nanosenje "usput". Zanoktice ostavlja mekim i nakon njega ih je lakse ukloniti.

- Eveline 8in1 Argan Elixir je ulje za njegu zanoktica koje dolazi u flasici od 12 ml. Lako se nanosi pomocu cetkice, ali obzirom da je mastan, potrebno mu je malo vremena da se upije. Ima jako lijep miris ( na breskvu). Njega najcesce nanosim nakon sto nalakiram nokte.


- Za kraj price o njezi zanoktica imam proizvod koji je "zvijezda" danasnjeg posta. U pitanju je Premium Melem koji sam porucila sa stranice na facebook-u Melem od voska. Dolazi u staklenoj ambalazi od 50ml. Jako je gust i mastan, a u isto vrijeme hranljiv i jako dobro hidrira kozu. Potpuno je prirodan. Moze se koristiti na bilo kom dijelu tijela. Preporodio je moje izrazito suve zanoktice.
Sa ove stranice sam porucivala i balzame za usta koji su najbolji balzami koje sam ja probala.


- Sto se tice proizvoda za njegu noktiju, moje misljenje je da Eveline ima najbolje proizvode.

- Eveline Maximum Nails Growth je proizvod koji dolazi u standardnom Evelin pakovanju od 12ml. Kada se nanese na nokte ima mlijecno roze boju. Nisam primjetila da nokti od njega brze rastru, ali ih cini malo cvrscima. Ja ga najcesce koristim kao bazni lak.

- Eveline 8in1. Mislim da je ovo najpoznatiji lak za jacanje noktiju. Njegova stara formula (sa formaldehidom) opravdava njegovu popularnost. Nova formula, iako je zdravija, nije ni u pola dobra kao stara. Ali ipak je ovo najbolji lak za jacanje noktiju koji sam ja do sada probala. Od njega moji nokti manje pucaju i ne listaju se. Staklena bocica ima 12ml.

- Za kraj price o njezi dolazimo do proizvoda da oblikovanje noktiju. 
Ono sto ja koristim nalazi se na slici. Ne kazem da je najbolji izbor (staklena turpija bi svakako bila bolja), ali ovo su "spravice" koje ja koristim godinama i nemam namjeru da ih mijenjam. Kao sto se moze primjetiti ( ja sam zapazila kad sam ih slikala) najvise koristim Titania proizvode.
- Papirna turpija za nokte jeste proiyvod koji ja koristim da bih skratila nokte (umjesto grickalice ili makazica).
- Trimer za zanoktice je stvar koju bih uzela da moram da izaberem samo jednu. Prije uklanjanja zanoktica obavezno je dobro ih omeksati. Tako se smanjuje mogucnost da se posijecete.
- Metalna turpija je moja omiljena vrsta turpija iako nije na dobrom glasu. Ja nisam primjetila da mi koriscenje metalne turpije utice na nokte, pa se samim tim ni ne odricem nje. Vjerovatno je stvar navike sto nju najvise volim da koristim za oblikovanje noktiju.
- Ostale 3 stvarcice su dosle u setu sa turpijom. Namjenjene su za "guranje" i uklanjanje zanoktica, ali ja ih u tu svrhu rijetko koristim.
Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena