субота, 13. јул 2019.

E nails ( NEW IN and REVIEW )

 Zdravo svima i dobrodošli u moj novi post posle duže vremena. Vraćamo se novim postovima.
- Za danas sam spremila post sa recenzijom mojih novih lakova za nokte koje sam dobila sa enails sajta.

Hello everyone and welcome to my new post after a long time. I'm back to writing new posts.
- For today, I prepared a post with a review of my new nail polishes that I got from the enails.


Jessica - Enchanting 
(find it here)

-Ovo je lak u svijetlo plavoj boji sa sivim podtonom koji ima 14.8 ml. Dolazi u staklenoj bocici, nesto vecoj od standardnih. Cetkica je klasicna, ne previse siroka, pomocu koje se lak nanosi ujednaceno. 
Na mojim noktima su 2 sloja ovog laka, bez topcoat-a. Vrijeme susenja slojeva je 7-10 min, a nakon toga lak mi je trajao na noktima preko 10 dana.


- This is a nail polish in a light blue color with a gray subtone. It comes in a glass bottle, something bigger than standard, 14.8 ml. The brush is a standard, so you can apply nail polish evenly.
On my nails are 2 layers of this nail polish, without topcoat. Drying time is 7-10 min, after that the lacquer was standing on my nails more than 10 days.























IBD Advanced Wear - Patchwork

- Ovo je lak u nude-braon boji sa sivim podtonom. Dolazi u staklenoj bocici od 14 ml, sa nesto sirom cetkicom koja omogucava brzo nanosenje laka.
Na mojim noktima su 2 sloja, koja su se osusila za 8-9 min. Njegova trajnost na noktima bila je oko 7 dana.







- This is a nail polish in a nude-brown color with a gray subton. It comes in a glass bottle of 14 ml, with a brush that allows quick application of a nail polish.
On my nails are two layers, which have dried in 8-9 min. After that the lacquer was on my nails about 7 days.

























Ardell- Lashgrip- Clear Adhesive
find it here ) 

- Za kraj imam da vam predstavim mog favorita sto se tice ove kupovine. U pitanju je ljepilo za vjestacke trepavice. Ono dolazi u pakovanju od 7g. Ovo je moje omiljeno ljepilo jer drzi trepavice fiksiranim koliko god je potrebno. 
P.S. Trenutno je na snizenju, samo 1.50 €.

For the end I have to introduce my favorite from this mini haul. It's a glue for eye lashes. It comes in a little bottle of 7g. This is my favorite lash grip because it holds the lashes fixed as needed.
P.S. Currently it is on sale, only 1,50 €.

2 comments:

Aandy је рекао...

Ovaj lak sa sivim podtonom me je pdusevio, vizuelno ma slici, jako mi se svidja. 😍

Jelena је рекао...

Drago mi je da ti se svidja, jako lijepo stoji na noktima. 😘

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena