петак, 11. новембар 2016.

Crno bijeli manikir sa cirkonima #2

- Zdravo svima. Upravo stavljam slike u današnji post i shvatam da sam prije nešto više od mjesec dana kreirala manje-više sličan manikir ovom. Link ka tom postu. Kombinacija crne i bijele će uvijek izgledati slično. Ovo je još jedan manikir u tim bojama i ja sam poprilično zadovoljna kakav je krajnji rezultat.



- Lakovi koje sam koristila su isti kao i u pretkohnom crno-bijelom manikiru, a to su:
- Bijeli lak, Avon, Gel shine, boja Iceberg white.
- Crmi lak Golden Rose, Rich Color, boja broj 35.
-Svaki nokat sam premazala Avon, Gel shine top coat lakom. 
- Pored toga sam koristila crne cirkone za nokte, ovaj dijamant koji je neka vrsta stikera za nokte i crnu trakicu koja je izrezana cik-cak.
(Nisam baš najbolja u objašnjavanju :) )
Na kraju sve zajedno izgleda ovako.



1 comments:

Amna је рекао...

Zapratila sam te,uzvrati! amna-tbhidc

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena