среда, 6. децембар 2017.

Zaful džemper

 Zdravo i dobro došli u moj novi post.

  Za danas imam kratak post u kojem želim da vam pokažem džemper koji mi je stigao sa Zaful sajta.
Za direktan link džempera kliknite ovdje.


Hello everyone and welcome to my new post.

  For today I have a short post. I want to show you a sweater that came to me from the Zaful site.
For direct link to sweater click here.
  Džemper koji sam ja odabrala je crne boje. Napravljen je od jako mekanog materijala i ne izaziva nikakve iritacije na koži, što mi je najvažnije kod odjeće ovog tipa. Kao što se vidi na slici, oko vrata ima imitaciju čoker oglice, a na rukavima ima 2 rajfešlusa koji mu daju na zanimljivosti. Dosta je kraći nego što bi se zaključilo sa slike na sajtu, ali u kombinaciji sa farmericama visokog struka odlično izgleda.

  The sweater I picked up is black. It is made of very soft material, which is most important for clothes of this type. As you can see on the picture, around the neck there is an imitation of choker, and on the sleeves there are 2 scarves. It's a bit shorter than the picture on the site, but in combination with high-tech jeans it looks great.

18 comments:

Jovana Tomic је рекао...

Dzemper je predivan. Mnogo mi se dopada... ljubac

Pracenje za pracenje? <3

http://www.ioannesstyle.com/

Prezzi Facili је рекао...

ciao sono tua follower, se ti va passa da me.
http://recensioni-mamycapfini.blogspot.it/

K&A је рекао...

Prosto sam odusevljena dzemperom, odlican je kao i post. Kiss

follow for follow?

https://newpostkristina.blogspot.rs/

Ana Radulovic је рекао...

Odlicno izgleda 😍 Zaful je jedna od mojih omiljenih online prodavnica.

https://colourfulmadness.blogspot.com

Unknown је рекао...

Great post. Love it!♥

I think we should follow each other. Let me know in comms on my blog. ♥:)
alexanic.blogspot.com

the boss in the company је рекао...

Odusevljena sam dzemperom! Predivan je.

adellinasworld.blogspot.com

Bella Beauty је рекао...

Dzemper je top
Giveaway je na mom blogu,ako zelite brzo zaigrajte .Hvala

Unknown је рекао...

Predivan dzemper! :)

Cake Monika је рекао...

Beautiful sweater!

My blog CAKEMONIKA :)

Starshine Beauty је рекао...

Predivan džemper! :)
Zapratila sam tvoj blog i jedva čekam nove postove. ♡

Visit me at:
Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page

nestvarnisvijet је рекао...

Već dugo razmišljam da kupim takav džemper, mnogo mi se dopada. Ako želiš zaprati me, i ja sam tebe. ;)

Nestvarni svijet blogerke

Анониман је рекао...

Odličan post! Mnogo mi se sviđa kako si detaljno opisala džemper!

Mihaailo | mihaailo.blogspot.com

Mina Jankovic је рекао...

Predivan je.

Zapratila sam te, ako imaš vremena pogledaj moj blog.

https://minnieart.blogspot.com

Unknown је рекао...

Džemper mi je predivan! Odličan post!
Evo zapratila sam te, pa ako bi ti isto mogla učiniti na mom blogu, i pogledati moj novi post.
http://ordinarygirlblog1.blogspot.com/2018/07/upoznavanje.html
Hvala!

Unknown је рекао...

Prelep post, kao i blog, jako mi se dopada ceo koncept, clan sam♥

Vodic kroz svet

Ayllah је рекао...

Dzemper mi se mnogo svidja <3
Zapratila sam te, ako zelis uzvrati. :)

Anas Khan је рекао...

Great blog!
Regards.
Neverpayful.com
Dealswithin.com

youy је рекао...



In Chinese people's concept,Replica Breitling luxury is almost equivalent to greed, extravagance and waste.In fact, in the economic sense,Hermes handbags luxury is actually a kind of high-end consumption behavior, and there is no praise or criticism for it.From the perspective of social significance, it is an improvement of personal taste and quality of life. Economics defines luxury as an item where demand for it increases faster than income.It can be anything from ginseng to designer Swiss watches to luxury cars.





Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena