недеља, 9. април 2017.

Manikir sa trakicama za nokte #2


Ćao svima.

- Za danas imam jedan jednostavan manikir sa trakicama za nokte u neutralnim bojama, sa izuzetkom crvene. Ali ako u obzir uzmemo da se radi o manikiru, onda je crvena najneutralnija od svih boja.
- Manikir se jako jednostavan, a na noktima izgleda kao da ste izdvojili dosta vremena za njegovo kreiranje, što nije slučaj.

- Ukoliko ste propustili prvi manikir sa trakicama za nokte, ujedno i moj prvi pokušaj korišćenja trakica, možete ga pogledati klikom na ovaj link.



- Lakovi koje sam koristila u ovom manikiru su:
Crni lak: Golden Rose, Rich Color, boja broj 35.
Sivi lak: Avon, Nailwear proboja Innocence.
Svijetlo sivi lak: Avon, Gel shine, nijansa Rain washed.
Crveni lak: Golden Rose, Paris, boja broj 240.
Pored lakova koristila sa: trakicu za nokte i crvene cirkone.

- Crveni lak je još jedan koji sam pronašla u zadnjem dijelu police. Ako ste čitali moj prethodni post znate da je i on bio inspirisam starim lakom kojeg se nisam sjećala.

- Sada da pređem na postupak izrade manikira, mada to i nije potrebno obzirom da je sa slike lako zaključiti na koji način je manikir kreiran.
Prvo sam zalijepila trakicu na mjestima gdje se vidi nokat, zatim premazala označena polja bojama koje sam odabrala i skinula trakice. Bitno je da uklonite trakce prije nego se lak osuši. Na tri nokta sam namazala dva sloja sivog laka i u korijenu svakog od njih stavila po jedan crveni cirkon. Sve nokte sam premazala top coat lakom. I to je sve.

- Još jedan post sa previše teksta. Trudila sam se da bude što kraći, ali kao što vidite, nisam baš uspijela. Šta bi tek bilo da se nisam trudila. 

45 comments:

Ema је рекао...

Odlični su noktići. Posebno zelim da probam Avonove lakove jer sam čula da su super. :)
<3
everydayema.blogspot.ba

Jane's adventures је рекао...

izgledaju odlicno!

Jelena је рекао...

Hvala ti 😀
Avon lakovi jesu super i ima jako lijepih nijansi. Nadam se da ces biti zadovoljna ❤

Jelena је рекао...

Hvala ti 😀

Jelena је рекао...

Thank you. 😀

Jeannette је рекао...

Nice inspirations

FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
http://rimanerenellamemoria.de

Mrs.Rose је рекао...

I'm following you back :)

Benita James је рекао...

Creative nails.

Bernie, xx
The Style Fanatic

Rita Gallech је рекао...

Really lovely
gros bisous
https://gallech.blogspot.com

ccc је рекао...

slatko :D

https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

Jana је рекао...

Bukvalno se divim noktima, prelepi su, a i nacini na koje ih lakiras, ma prelepo, ja uzmem jedan lak i nalakiram se do laktova :D Ovo je umetnost :)

JL Blog

Unknown је рекао...

Ovo je predivno! Bravo za ideju! Blog ti je zaista unikatan i sa jedinstvenom idejom. Zapratila sam te, uzvrati ako želiš. Magični Svet Lepote

glamorous without the guilt је рекао...

Amazing nail art...
P.S. would you like to follw each others blog via GFC, Google+ & Bloglovin
Have a nice day
bloglovin
Glamorous without the Guilt

Jelena је рекао...

Thank you 😀

Jelena је рекао...

Thank you 😀

Jelena је рекао...

Thank you 😀

Jelena је рекао...

Hvala 😀

Jelena је рекао...

Hvala ti 😀 ❤

Aleksis-Aliss је рекао...

beautiful :)
follow me? follow you :)
Mój blog

Jelena је рекао...

Hvala ti 😀 ❤

Jelena је рекао...

Thank you 😀

Jelena је рекао...

Thank you 😀

Jelena је рекао...

Thank you 😀

Unknown је рекао...

Nice nails. :)
Zapraszam do siebie:
angela-bloog.blogspot.com/?m=1

Jelena је рекао...

Thank you 😀

Jelena Dimić је рекао...

Odličan manikir zaista, lepo uklopljene boje! :D
Želiš li da se pratimo? Ja sam tebe zapratila. :D

http://couturecase.blogspot.com

Unknown је рекао...

Great nails!:)
Im following you and I hope you follow back!
http://zohanbloguje.blogspot.com/

glamorous without the guilt је рекао...

Thanks for your follow following back GFC#43

bloglovin
Glamorous without the Guilt

Jelena је рекао...

Hvala ti 😀

Jelena је рекао...

Thank you 😀

Sandicious је рекао...

vry good nails! i like it :)
Sandicious

Fashionlovelylook је рекао...

Great post!
I follow you blog, please follow me too.
fashion-lovely-look.blogspot.com

Jelena је рекао...

Thank you 😀

Jelena је рекао...

Thank you ��

Bella Beauty је рекао...

Super post draga ,sve mi se svidja,super slike ,bas se sve vidi.Takoder svidja mi se cjelokupan blog i nacin na koji pises postove.
Ako zelis svrati i pogledaj novi post i zaprati moj blog draga,puno bi mi znacilo.Veliki pozdrav od Belle

Miguel Gouveia је рекао...

OMG so incredible work!!! You're so talented!! congrats :D

I'm new GFC follower :D Hope you can follow me back <3

NEW GET THE LOOK POST | What To Wear on EASTER DAY?!
InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

Andjela је рекао...

Divna je ideja i super su boje lakova. 😊

Jelena је рекао...

Hvala ti ❤

Jelena је рекао...

Thank you 😀

Jelena је рекао...

Hvala ti 😀

Unknown је рекао...

Love it soooo much! Cute post.

Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

MARY MARÍA STYLE

Natasha је рекао...

Super su ti nokti :D

Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu ^^ <3
www.infashionchains.com

Jelena је рекао...

Thank you 😁

Jelena је рекао...

Hvala ☺

Jelena је рекао...

Hvala ti ❤

Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena