недеља, 16. октобар 2016.

Mat manikir sa ombre tufnicama

 - Ćao svima. Prvo, žao mi je što sam bila neredovna tokom poslednjih mjesec dana, ali jednostavno nisam bila u mogućnosti da redovno kreiram manikire i izbacam postove, i žao mi je zbog toga. A sad da pređem na manikir koji sam spremila za danas.
U pitanju je mat manikir sa raznobojnim tufnicama, koje imaju gradient efekat. Možda izgleda komplikovano, ali jednostavan je za napraviti. "Sjajna" varijanta ovog manikira izgleda dobro, ali ako mene pitate, kada se matira boje više dolaze do izražaja.

- Ovo su lakovi koje sam koristila za manikir. Pored njih sam koristila i tačkalice za nokte. Tu je 14 lakova, tako da će se u daljem tekstu biti malo duži spisak. Pa, idemo redom:

- Lak kojim sam započela današnji manikir jeste Golden Rose, Rich Color, boja broj 35, crni lak namazan u jednom sloju. Sačekala sam da se osuši, a zatim stavljala tufnice.
-Kada sam završila sa tačkanjem svaki nokat sam premazala Aura matte top coat lakom.

-Avon, Nailwear pro+, boja Naked truth.
-Golden Rose, Color expert, boja broj 20.
-Bellaogi, Lo smalto, boja broj 96.






-Avon nailwear pro+, boja Lemon Sugar. 
-Golden Rose, Rich Color, boja broj 70.
-Makeup Revolution nail polish, boja Cool days 13.
-P.S. Moja omiljena kombinacija boja što se tiče ovog manikira.




-Essence, Color and go, boja broj 128 Let's get lost.
-Golden Rose, Color Expert, boja broj 56. 
-Avon, Nailwear pro+, Modern romance, boja Innocence.








-Avon, Gel shine, nijansa Rain washed.
-Avon, Nailwear pro+, Modern romance, boja Lavander sky. (sada je ista nijansa u kolekciji Gel shine).
-Maybelline Color Show 60 Seconds, boja broj 20 Blush Berry.











Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena