субота, 22. октобар 2016.

Manikir sa cirkonima #2

- Zdravo svima. Za danas sam spremila jedan kratak post sa još jednim manikirom sa cirkonima (prethodni). Ovo je jedan od rijetkih manikira za koji nisam upotrebila crni lak, što je čudno za mene. Odlučila sam se za raznobojne cirkone i neutrakni lak. Mislim da ovaj jednostavan manikir više odgovara mlađim djevojčicama.






- Na slici su lakovi i cirkoni koje sam koristila za ovaj manikir.
-Avon, Nailwear pro+, boja Naked truth. Nude nijansa koju sam koristila u mnogo prethodnih manikira.
-Avon, Gel shine top coat. Jako dobar nadlak koji značajno produži dugotrajnost bilo kojeg manikira.
- I za kraj su tu cirkoni iz "kruga" sa slike koji je naručen sa kineskog sajta, i njegova cijena je bila nešto oko 0,60e.
- Nude lak sam namazala u 2 sloja. Prije nego se drugi sloj osušio stavila sam cirkone u željeni raspored. Kada se lak osušio sve sam fiksirala top coat lakom. I to je sve.


Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena