петак, 4. март 2016.

Mat manikir sa cirkonima | jaatotako.blogspot.com



-Manikir koji ima previše svega. Crveni lak, koji je dovoljan sam po sebi, i cirkoni koji su prenatrpani, nisu baš najsjajnija kombinacija, ali u tom trenutno sam imala takvu inspiraciju i nastalo je ovo. Nije se dugo zadržalo na noktima, ali stigla sam da ih slikam prije nego što sam obrisala manikr.

Golden Rose, kolekcija Rich color, boja broj 23.
-Rich Color je, po mom mišljenju, najbolja kolekcija lakova koju ima Golden Rose. Počevši od cijene koja je jako pristupačna, preko četkice, boja, pigmentacije, dugotrajnosti i brzine sušenja, pa sve do toga da su lako dostupni i mogu se naći na raznim prodajnim mjestima.
Što se tiče ove boje, to je malo tamnija crvena koja vuče na bordo, jako pigmentovana i dovoljan je jedan sloj boje da bi prekrili cijeli nokat. Dva sloja ovog laka osuše se u roku od 15-ak minuta.

Aura Matte Top coat
-Budući da nisam fan mat lakova, ovo je jedini mat topcoat koji sam ja probala, i nisam baš zadovoljna kako on obavlja svoj posao. Četkica je sasvim solidna, kao i količina proizvoda koja dolazi u bočici. I to je sve od njegovih dobrih strana. Ako se stavi u malo debljem sloju na laku se pojavljuju brazde, kao da sam zakačila o nešto prije nego se lak osušio. I obavezna je pojava belih tačkica, koje se na mojim slikama ne vide, jer su slikane neposredno posle lakiranja, ali malo kasnije su se pojavile. Još jedna mana mu je to što se posle 1 dana stiče utisak kao da se on "izlizao" pa sjajna završnica laka koji je matiran počinje da isplivava. Sve u svemu, nisam zadovoljna ovim proizvodom.


-Ovo su Avon šljokice koje sam koristila u OVOM postu i za njih sam već rekla da su zaista dobre.




Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena