уторак, 23. фебруар 2016.

Magija u bočici | Recenzija Avon Mineral Crush Diamond


AVON MAGIC EFFECTS MINERAL CRUSH

nijansa DIAMOND


-Lak za nokte koji nije klasične teksture. On su sebi sadrzi sitne čestice koje podsjećaju na pijesak. Cijela kolekcija Mineral Crush je takva. U ponudi je 6 boja. 
-Dovoljno ga je nanijeti u jednom sloju. Jako brzo se suši, a ako pređete preko osušenog laka pod prstima će biti hrapav. Postojanost mu nije baš najsjajnija, ali to mu je oprošteno jer izgleda fenomenalno. Možda je i do mene, jer sam mazala dva sloja, bilo je dosta "debelo" pa se ljuštio u komadima. Mada, opet kažem, može biti i da je moja greška. Na noktima mi je trajao 4 dana, što i nije toliko loše.
-Sve u svemu lak mi se jako dopada, veliki plus su mu: boja, tekstura, brzo sušenje, pigmentacija i izgled na noktu, dok mu je mana to što se posle 4 dana ljuštio u komadima, kao što sam već i rekla. 






Омогућава Blogger.

© Jaa to tako, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena